משרד "יפה אפרתי תקשורת", קיבל את תקציב יחסי הציבור של "מזרחי טפחות". המשרד טיפל כפרויקט בקמפיין "להעביר את דביר", שהינו מהקמפיינים המתוקשרים ביותר שנעשו במהלך שנת 2009.
בעקבות הצלחת הקמפיין, התקבלה בהנהלת "מזרחי טפחות" ההחלטה כי "יפה אפרתי תקשורת" תטפל בכל הפעילות התקשורתית של הבנק, לצד דובר הבנק.
"מזרחי טפחות" הינו הבנק הרביעי בגודלו בישראל, ומוביל את תחום המשכנתאות עם נתח שוק של כ- 36% . "מזרחי טפחות" מנוהל על ידי אלי יונס ויעקב פרי הוא יו"ר הדירקטוריון.
במשרד 'יפה אפרתי תקשורת', חלוקה לארבע מחלקות מתמחות;
הראשונה – מחלקת השיווק, הנמצאת תחת ניהולה של נטע הר-לב, כאשר על לקוחות המחלקה נמנים יוניליוור ישראל, החברה המרכזית קוקה-קולה ישראל, קבוצת מעברות, מטרנה, טרה, מולר, סוגת ועוד…
המחלקה השנייה – מחלקת האופנה ולייף סטייל בניהולה של מאיה קוז'ניצקי, כאשר על לקוחות המחלקה נמנים לוקסאוטיקה ישראל המובילה בתחום משקפי השמש והראייה בישראל עם המותגים ריי-באן, שאנל, ורסצ'ה, ווג, ראלף לורן ועוד.., קבוצת אינטר ג'ינס עם המותגים ריפליי, נעלי סטיב מאדן ותיקי GUESS, רשת תמנון, רשת קסידי בוטיק, רשת TO GO , רשת BODY SHOP ועוד..
ב"יפה אפרתי תקשורת" שתי מחלקות נוספות – מחלקת ה-BTL, הפועלת לייזום והפקת אירועים ויוזמות תקשורתיות מוטות יחסי ציבור, ולאחרונה נפתחה מחלקה נוספת במשרד – מחלקת PR ONLINE, העוסקת בשת"פ תוכני באתרי אינטרנט ומדיה חברתית.