תלמה מקבוצת יוניליוור מעלה קמפיין ל"שוגי בריבוע" כחלק מהפיכתו של "שוגי" למותג על

תלמה, מובילת קטגוריית הדגנים בישראל, מעלה קמפיין פרסום ל"שוגי בריבוע" – ריבועי דגנים בטעם דבש, משיבולת שועל מלאה, שהושקו לאחרונה. בקמפיין תשקיע יוניליוור 5 מיליון שקל, והוא ילווה בסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".



הקמפיין מהווה נדבך נוסף במהלך הפיכתו של שוגי למותג על, כפי שהכריזה תלמה לפני מס' שבועות. במסגרת זו, הורחבה סדרה שוגי והושקו שני מוצרים חדשים: האחד, שוגי בריבוע – ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר. המהלך כלל גם שינוי אריזות, חיבור למבנה העיצובי של תלמה, רענון דמותו של "שוגי" והפיכתו ליותר "קוּל", ספורטיבי ואנרגטי.



הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, מודעות בעיתונות ילדים ונוער, פעילות בבתי קולנוע וקמפיין אינטרנט.



בסרטון הפרסומת, הכולל אנימציה המשלבת טכניקה של תלת מימד, נראית דמותו החדשה של שוגי כשהוא שועט על סקטבורד במהירות בין אתרים מפורסמים בעולם והופך אותם למרובעים, לדוגמא: מגדל אייפל בפריז הופך למבנה מרובע, הפירמידות במצריים הופכות לריבועים וכדומה.




בנוסף תכלול הפעילות גם שיתוף פעולה עם אתר "טיפו", במסגרתו יוקם לשוגי אתר משחקים מיוחד שיכלול פעילויות מגוונות וכיפיות עבור ילדים, המתחברות למותג.



יהודי ליפמן , סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "הרחבת סדרת "שוגי" היא שלב ראשון בבניית "שוגי" כמותג על בתחום דגני הילדים. הקמפיין הנוכחי לשוגי בריבוע מדבר בשפת הילדים ומציג את שוגי החדש בסיטואציות מדליקות, המתחברות לרוח ה"ריבוע". חלק מהסצנות בקמפיין נבנו כתוצאה מרעיונות שהעלו ילדים בקבוצות מיקוד שערכנו".

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח