רשת קפנטו מתגייסת למען ילדי "וראייטי" ישראל ויוצאת במהלך שיווקי בהשקעה של כ – 250,000 ₪ , לקראת יום ההתרמה השנתי של הארגון, שיתקיים ב- 14.2 .
במסגרת המהלך, תמותג הרשת כולה, תחת הקונספט: "אהבה NETO" – 'קפנטו' למען ילדי וראייטי.
כל 16 סניפי הרשת, ימותגו,תוך שילוב הלוגו של ארגון "וראייטי" ישראל. המיתוג יבוא לידי ביטוי מחוץ לסניפים (מדבקות העוטפות את הסניפים ויוצרות אפקט של מתנה) וכמובן בתוך הסניפים- מודעות, גלויות וכיוב'. בנוסף, ילבשו עובדי הרשת חולצות ייחודיות בתקופת הפרויקט. הפעילות המיתוגית, תבוצע ע"י משרד הפירסום והמיתוג איידיאה.
כחלק מן הפרויקט ולמען הפעילות תשיק הרשת, עוגיות לב, שתימכרנה במארזים מיוחדים בסניפי הרשת, כאשר כל ההכנסות יוקדשו לילדי וראייטי.
המהלך ילווה במסע פרסום תחת הכותרת : 'אהבה מביאה אהבה', הקורא לתרום ברוחב לב למען ילדיי וראייטי, אשר יכלול מודעות בעיתונות.
בנוסף, קפנטו תהיה גם אחת מנותנות החסות של "רוקדים ושרים למען ילדי הזהב", האירוע השנתי של הארגון, בשיתוף זכיינית ערוץ 2 "רשת". השנה יתקיים הערב במתכונת ספיישל רוקדים עם כוכבים ובהשתתפות כוכבי התוכנית וסלבס נוספים רבים.
הרשת תשקיע במהלך כולו כ- 250,000 ₪
לדברי ריקי אריאל, מנכ"לית "וראייטי" ישראל: " כמדי שנה אנו עורכים יום התרמה ארצי למען הילדים המיוחדים של וראייטי ישראל. השנה, הצטרפה גם רשת קפנטו לפעילות ייחודית זו, תוך התגייסות מלאה ושינוי פני הרשת לחלוטין למשך כל הפעילות. על כך אני מבקשת להודות לאנשיה היקרים, שיוצאים יחד איתנו למסע חשוב ומרגש ".
מרשת קפנטו, נמסר: " מעבר לפעילות השיווקית שלנו לעידוד צריכת הקפה האיכותי בישראל, בקפנטו רואים חשיבות עצומה בעשייה למען הקהילה. ברור וטבעי לנו להתחבר ולסייע לארגון כגון וראייטי ישראל, ובתוך כך לתרום באהבה גדולה לאלפי הילדים המקסימים".