- שם איש השיווק ותפקיד: עמית בלומקין -מנכ"ל
- שם החברה: רשת "עולם הקולנוע"
- שנת הקמה: 2003
- מספר עובדים: 60
עמית בלומקין מנכ"ל רשת "עולם הקולנוע" בן 35 נשוי לליאת ואב לליעם, יואב ועידן, ומתגורר בכפר הנגיד. במהלך תפקידו יזם בלומקין מודל עסקי שהביא לעלייה של 600% במכירות הרשת בשנתיים האחרונות. לתפקידו הנוכחי הגיע לאחר 5 שנים בהם כיהן כסמנכ"ל השיווק של קבוצת "אל כל אלקטרוניקה", וכמנכ"ל חברת "פירלס שיווק" המשמשת כפלטפורמה האינטרנט של הקבוצה.
רשת "עולם הקולנוע" הינה רשת חנויות המונה 14 סניפים והיא היחידה המתמחה במכירת מסכים דקים , מחשבים ניידים ומערכות קולנוע ביתי , הרשת נמצאת בתהליך צמיחה מהיר ובשנתיים האחרונות צמחה ב 600% כיום הרשת הינה שחקן מוביל בתחום מכירת מסכים דקים ואנו צופים להכפיל את גודלנו עד סוף 2010.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
המהלך הבולט שנעשה הוא ,מהלך משולב של פתיחת סניפים מהירה במיקומים מרכזיים +פרסום מאוד ממוקד במדיות פרסום ארציות – עיתונות (ידיעות אחרונות ,ישראל היום ומעריב ) ושילוט חוצות ארצי ומקומי ,הרשת מציגה קו פרסומי יחודי המשלב מקצוענות עם מבצעים הזולים תמיד משאר המתחרים בלפחות 15%.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
לא אוכל לוותר על פרסום בעיתונות הארצית ובשילוט החוצות , לאחר בדיקה גילינו כי אלו 2 הכלים האפקטיביים ביותר להעברת המסר שיווקי שלנו לקהל הרחב .
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
לרשת מודל שיווקי מוגדר וברור ממנו נגזר גם התקציב וגם התוכן השיווקי , בתחילת כל שבוע מתקיימת ישיבת שיווק בה אני וסמנכ"ל השיווק של הרשת (ערן עמית) מחליטים על המבצעים והפרסומים המדוייקים של אותו שבוע על פי מצב השוק ומצב המלאי ברשת , כמו כן אנו דנים בפעיליות ואסטרטגיות עתידיות כמו פתיחת סניפים נוספים והרחבת ליין המוצרים (לדוגמא תחום המחשבים הניידים אליו נכנסו לאחרונה).
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
רשת מחסני חשמל אשר הצליחה בעקביות ובעזרת קמפיין פרסומי ברור ורחב היקף לבנות לעצמה ולתחזק תדמית של רשת החשמל זולה ומשתלמת ,גם אנחנו מאמינים שלצרכן הישראלי בתקופה זאת חשוב מאוד לקנות המקום הזול והמשתלם ביותר
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יצחק תשובה –בנה את עצמו להיות טייקון בעשר אצבעות
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
הסוד (למרות שאינו בדיוק ספר שיווק הרעיונות שהוא מציג משמשים אותי יום יום .
· עיתון/ מגזין מועדף
ישראל היום
· דף הבית שלך באינטרנט
רשת עולם הקולנוע www.cinemaworld.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות?
בית קפה ה"לול" ברחובות (רח' הרצל)
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
הונדה אקורד
· מהו ג'וב חלומותיך?
יו"ר קונצרן השקעות ויזמות
· חופשה חלומית:
חצי שנה טיול קרוונים עם המשפחה (אשתי ליאת ו 3 ילדי –ליעם יואב ועידן ) באוסטרליה וניו זילנד