אישיווק השבוע: לבנת פורן, מנכ"ל המרכז למימוש זכויות רפואיות


  • שם איש השיווק ותפקיד: לבנת פורן, מנכ"ל
  • שם החברה: המרכז למימוש זכויות רפואיות
  • שנת הקמה: 2003
  • מספר עובדים: כ-75


לבנת פורן (51), נשואה באושר ואם גאה לשלושה בנים מדהימים, משמשת כמנכ"ל המרכז למימוש זכויות רפואיות שהוקם לפני כ-7 שנים. את דרכה המקצועית התחילה פורן בפילת, כמנהלת פרויקטים ומנהלת השיווק של החברה. לאחר מכן ניהלה את נושא היזמות של העולים בארץ במשרד הקליטה, בתקופתו של השר יולי אדלשטיין בממשלת בנימין נתניהו ב-96'. היא פיתחה את נושא היזמות של עולים חדשים, שהפך להיות פרויקט גדול ומצליח מאוד בתקופתה. בשנת 2000 היא עזבה את משרד הקליטה והתחילה לעסוק בתחום הזכויות הרפואיות, ונחשפה לנושא חשוב ומורכב. פורן, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים, מהאוניברסיטה העברית בירושלים.



החברה עוזרת לאנשים שחלו או נפצעו לקבל את זכויותיהם ואת הכספים המגיעים להם מביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות ביטוח, קרנות פנסיה וקצין התגמולים, וזאת באמצעות אנשי מקצוע מתחומים שונים: רופאים, רואי חשבון, יועצי מס, מומחי ביטוח, עובדים סוציאליים ומנהלות לקוחות.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    מלבד הפרסום והשימוש ביחסי הציבור, אנו עובדים בתחום שבו חשוב מאוד להקפיד על שביעות רצון הלקוחות. רמת השירות הגבוהה של החברה מביאה לכך שלקוחותינו מרגישים מחויבות אישית ליידע את כל חבריהם, משפחתם וקרוביהם על החברה ועל השירות וכך אנו זוכים לעוד ועוד לקוחות. לכן, ממש לפני כמה חודשים ביצענו סקר שביעות רצון מקיף מאוד בקרב לקוחותינו, כדי ללמוד האם יש דברים שחשוב לשפר. התוצאות היו מצוינות והראו שהיחס החם, האישי, האכפתי והסבלני לפונים משתלם. עורכי הסקר אף ציינו כי הציונים אותם מעניקים לקוחותינו משקפים רמת שביעות רצון גבוהה במיוחד, אשר נדיר למצוא כמותה בסקטורים הציבורי, העסקי והוולונטרי בישראל.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    המדיה העיקרית שלנו היא פרסום. מאז הקמתה ועד היום משקיעה החברה סכומים גדולים בפרסום בפריסה ארצית וזאת כיוון שאנשים רבים כלל אינם מודעים לזכויותיהם, כך שהפרסום עוזר לעלות למודעות הלקוחות הפוטנציאליים את השאלה "אולי גם לי מגיע?" עצם החשיבה על הנושא מניעה אנשים לבוא ולקבל ייעוץ ראשוני (הניתן חינם) ע"מ לבדוק את זכויותיהם, והתוצאה היא הרחבת מעגל הלקוחות. הפרסום נעשה באמצעות לבנת פורן, שהיא הפרזנטורית של החברה ומהווה אוטוריטה מקצועית בתחום מימוש זכויות רפואיות.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    בתחילת השנה אנו עושים הערכה לגבי כמה לקוחות חדשים נוכל לקבל בשנה זו ולפי זה קובעים את תקציב הפרסום ואת פריסתו. מידי חודש נבדקות התוצאות בפועל ונערכים תיקונים אד הוק בתקציב ובפריסתו.



  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
    בתחום מימוש הזכויות הרפואיות אנו החברה המובילה בשוק הן בהיקף הפעילות, מספר הפונים וגודל החברה. ישנן כמה חברות קטנות מאוד שפועלות גם כן בשוק. מרבית החברות האלו מתמקדות בפרסום באינטרנט וזהו צעד חכם עבורן כיוון שבאינטרנט קשה להעריך את גודל החברה ואת היקף פעילותה כך שהן משיגות נוכחות מרשימה והלקוח לא מבחין שמדובר בחברה קטנה.



  1. השאלון האישי

· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך?


במקרה שלי זו לא דמות אחת, אלא קבוצת נשים שלמה. כאשר ניהלתי את טיפוח היזמות של עולים בארץ פגשתי אוכלוסיה מיוחדת במינה: העולות מרוסיה. העולות הן בעלות עוצמה פנימית מדהימה, בעלות חשיבה עצמאית ובלתי תלויה בבן זוגן, ומפגינות מובילות הן בתא המשפחתי והן בעסקים. הן גרמו לי להבין את משמעותו האמיתית של הביטוי "וומן פאוור" ובבואי להקים את המרכז למימוש זכויות רפואיות קיבלתי מהן הרבה מאד השראה ואומץ.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עלייך יותר מכל?
כל ספרי השיווק שלמדתי איתם באוניברסיטה העברית בירושלים. למרות שסיימתי ללמוד כבר לפני למעלה מ-20 שנה עדיין הדברים שלמדתי בבית הספר למנהל עסקים חרוטים בזיכרוני ומשמשים לי ככלי עבודה מידי יום.


· עיתון/ מגזין מועדף
ידיעות אחרונות


· דף הבית שלך באינטרנט
Walla


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
מועדון הקצינים ברח' הארבעה.


· מהו הרכב בו את נוהגת?
פולקסווגן פאסט.


· מהו ג'וב חלומותיך? הגו'ב הנוכחי שלי הוא מעל ומעבר לכל חלום אותו יכולתי לחלום. אין לי מילים לתאר את הסיפוק העצום הנובע מההצלחות שלנו עבור לקוחותינו, משביעות הרצון והפרגון שלהם, מלראות את ההבעה על פניהם כשהם זוכים להכרה בזכויות שמגיעות להם על פציעה או מחלה שהרבה סבל בצידה. הם ניגשים אלי כדי להודות עם דמעות בעיניים ואני מתרגשת איתם. הקמתי את החברה מאפס, התחלתי משני עובדים, והיום כבר ברור לכל מי שרוצה לממש את זכויותיו שדבר ראשון הוא מגיע אלינו. מי יכול היה בכלל לחלום על זה?


· חופשה חלומית: אוסטריה, אוסטריה, אוסטריה. ואוסטריה כבר אמרתי???

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח