השקה מחודשת לפורטל MSN: התמקדות בבידור

מיקרוסופט מודיעה היום רשמית על השקה מחודשת של פורטל MSN שבבעלותה, כמהלך ראשון במימוש שיתוף הפעולה הנרחב עם הפורטל נענע10, שבבעלות ערוץ 10 ונטוויז'ן. במסגרת ההשקה המחודשת של הפורטל הוא יתמקד בתכני בידור מהארץ ומהעולם, ולראשונה יספק חדשות ותכני פנאי בטקסט ובווידאו מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10. בנוסף המהלך מלווה בעיצוב חדש לפורטל, שיאפשר גלישה נעימה יותר, התמצאות טובה יותר בפורטל, והגעה למידע רצוי במהירות רבה יותר.



לתכני פורטל MSN החדש ייחשפו כ-350-400 אלף משתמשים ייחודיים אותם משרת הפורטל מדי יום, ובנוסף יספק הפורטל החדש תכנים למשתמשים בסביבת שירותי הרשת החינמיים מבית מיקרוסופט Windows Live ובכל ערוצי המדיה שמפעילה מיקרוסופט ברשת. בהם: כ-2 מיליון משתמשי תוכנת המסרים המידיים מסנג'ר, כמיליון בעלי חשבונות הדואר האלקטרוני הוטמייל, ומאות אלפי משתמשי כונן הרשת "סקיי דרייב". זאת בנוסף לכ-500-600 אלף משתמשים ייחודיים נוספים שנחשפים לחלון העדכונים MSNToday המלווה את תוכנת המסנג'ר.



עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל: "לאורך השנה האחרונה אנחנו עדים לעלייה מתמדת בכמות הגולשים בפורטל MSN, הגולשים נותנים בנו אמון ואנחנו מרגישים מחויבים להמשיך להשקיע בפיתוח הפורטל. שיתוף הפעולה האסטרטגי בין MSN לבין נענע10 משלב בין העוצמות והחוזקות בתחומי התוכן והטכנולוגיה של שני הפורטלים, באופן שיהיה מצד אחד אטרקטיבי לגולשים, ומצד שני יהפוך את הגוף המשולב לשחקן מרכזי בזירת המדיה המקוונת."



חבילת תכנים עשירה



שיתוף הפעולה מאפשר לפורטל MSN המחודש לספק לגולשיו "חבילת תכנים" עשירה וייחודית, ממקורות מובילים: חדשות בטקסט ובווידאו מחברת החדשות של ערוץ 10, חדשות בידור מתוכניתו של גיא פינס, תמונות ורכילות מנענע10 ומהרשת הגלובלית של פורטלי MSN, מידע כלכלי מכלכליסט וחדשות ספורט מהפורטל ONE. זאת, לצד כתבות, קליפים ותכני לייף-סטייל ממקורות נוספים.



המהלך להעשרת התכנים של MSN נובע מהאסטרטגיה הגלובלית של מיקרוסופט לפתח את שערי הגלישה שבשליטתה, ולאפשר לגולשים להתעדכן בחדשות ובמידע בידורי לא רק מהפורטל, אלא ישירות מתוך התוכנות המקוונות שהיא מפעילה. כך, מבטיחה מיקרוסופט עדכון שוטף בחדשות גם למשתמשי הוטמייל ומסנג'ר.



שני פורטלים, הרבה מותגים



שיתוף הפעולה הרחב בין שני הפורטלים לא יבוא על חשבון זהותם, מדגישים מובילי המהלך ב-MSN ובנענע10. גם בעתיד ימשיכו שני האתרים לפעול בנפרד, ויספקו תכנים שונים לקהלי יעד אחרים.



עם זאת, שיתוף הפעולה הזו כולל שורה ארוכה של מותגי תוכן מוכרים, מהם יוכלו ליהנות הגולשים בשני הפורטלים:




  • כל תוכניות חברת החדשות של ערוץ 10
  • מאגר משחקי האונליין הענק של נענע10
  • סביבת Windows Live – תוכנת מסנג'ר ושירות הוטמייל
  • מתחם הבלוגים הוותיק ישראבלוג
  • סדרות הריאליטי של ערוץ 10
  • מאגר התוכנות להורדה של נענע10
  • קטעי וידאו ותכנים מרשת הפורטלים העולמית של MSN


גוף האינטרנט הגדול בישראל



שיתוף הפעולה בין שני הגופים לא מתמקד רק באספקת התכנים: בימים אלה מתגבש לצדו גוף מסחרי חדש, משותף לנענע10 ול-MSN ומנוהל בידי בכירים משני הגופים, שיציע למפרסמים חבילות פרסום מפולחות, המבוססות על הכלים הטכנולוגיים של מיקרוסופט.



ביחד מאפשרים שני הגופיםAudience Reach (נגישות פרסומית) לקהל יעד ענק, שעל פי נתוני חברת המדידות Comscore מבסס את מעמדם כגוף האינטרנט הגדול ביותר בישראל.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים