פורטל תוכן הגולשים תפוז הקים יחד עם מכון המחקר פאנלס, שת"פ באמצעותו ניתן יהיה לבצע סקרים מייצגים לקהילות גולשי תפוז בעלי טעויות דגימה 11%±. במסגרת השת"פ נערך סקר בקרב גולשי אשכול אופנה בעקבות כניסת H&M לישראל.
כיצד בוחרים הישראלים את הבגד שלהם?
שני הפרמטרים "מתאים לסגנון הלבוש שלי ואיכות הבגדים שלי" הם הפרמטרים החשובים ביותר לעומת זאת, הפרמטרים הפחות חשובים הם "רשת בינלאומית, או רשת שהיא בגדר מותג".
מהו המותג הבולט בקרב הצרכן הישראלי?
מבין שלל המותגים הישראלים והבין-לאומיים הנמכרים בישראל, עלה כי הצרכן הישראלי נוהג לקנות בעיקר פוקס עם שיא של 30.3% מהנשאלים, קסטרו עם 28.9% וזארה עם 21.1%.
איזו רשת היא המשמעותית ביותר שהגיעה לארץ?
מבין ארבעת הרשתות הבין-לאומיות הבולטות ביותר שנכנסו לשוק הישראלי (זארה, גאפ, מנגו ואייץ' & אם), זארה היא רשת האופנה המשמעותית ביותר שנכנסה לשוק הישראלי עם ממוצע של 48.1% .
מה יעלה בגורלן של רשתות האופנה המקומיות?
כ-70% מהנשאלים סבורים שכניסתם של אייץ' & אם וגאפ לשוק הישראלי מהווה איום על המותגים הישראלים. מתוכם 25.9% טוענים שהאיום הוא במידה רבה לעומת 45.7% טוענים שהיום הוא במידה בינונית.
האם כניסתה של אייץ & אם מהווה איום על הרשתות הזרות הקיימות בישראל?
כניסתן של אייץ '& אם לשוק הישראלי תפגע הכי הרבה ברשת זארה (27.2%) ובחברת הבת שלה פול אנד בר (18.5%), לעומת זאת מנגו נתונה תחת איום פחות רציני עם ממוצע של 11.1% פגיעה.
עם איזה מותג הישראלים מזדהים הכי הרבה?
בהיבט זה קיימת תחרות צמודה בין זארה לאייץ '& אם על רמת הזדהות הנשאלים לעיצובים שלהם, כאשר אייץ' & אם מובילה עם 51.9% מול זארה עם 46.9%. לפיכך עולה שמבין כל החברות הנמצאות כיום בשוק הישראלי, אייץ' & אם הכי מדברת לנשאלים.
את הנתונים הנ"ל חושף סקר שקיים פורטל תוכן הגולשים תפוז בשיתוף מכון המחקר פאנלס, בקרב גולשי פורטל תפוז בכלל ואשכול אופנה בפרט.
הפורטל תפוז ומכון המחקר פאנלס ימפו את העדפות ואמונות הגולשים באמצעות סקרים ייעודיים בנושאים שונים, בהם ישתתפו גולשי הפורטל.
שיתוף הפעולה נועד להקים מערך סקרים עבור מקבלי החלטות וחברות מסחריות המבקשות לקבל משוב על מוצריהן והעדפות צרכניהן. מכון המחקר פאנלס יעמוד מאחורי תוצאות הסקרים שינותחו ויבוצעו באופן שייצג כראוי את האוכלוסיות הרלוונטיות בכל מחקר, בדומה לשמירת ייצוגיות בסקרים המבוצעים בכלל האוכלוסייה.