כיצד יוצרים טיזר שעובד?

אני נפעם בכל פעם מחדש עד כמה השימוש בטיזר, בפרסום המוני, עובד ומשפיע.


וכמובן אני מדבר על הפרסומת החדשה של דיסקונט. כאשר הפרסומת נחלקת לשניים- החלק הראשון מסתיים כאשר קטורזה צועק למודי כי האירנים הגיעו … רק לאחר מספר ימים הבנו למעשה, במה מדובר.


נפגשנו לא פעם בפרסומות עם טיזר, שאת סופן קיבלנו רק לאחר מספר ימים. ראינו פרסומים כאלו גם בשלטי חוצות וכיום שיטת פרסום כזו קיימת גם באינטרנט, כאשר הטיזינג מושך את הגולשים למציאת התשובה רק באתר המפרסם.


אז תמיד אני חוזר למסקנה הישנה שלי מיימי האוניברסיטה, כי את השיווק המסורתי והבסיסי ביותר לא ניתן לשנות. ההמצאות בתחום אינן מרחיקות לכת, אך אינני רואה שום דבר רע בכך שעדיין, בעזרת שימוש נכון בכלים השיווקיים, גם היום, כאשר אנו רוויים פרסום ודיי אניניי טעם, אנחנו נמשכים ונופלים במלכודות הפרסום.


מצד החברות המפרסמות אנו רואים יצירתיות עצומה, היות ושימוש בשיטות שיווק שהצרכן מודע אליהן ו"בולע" אותן באופן רציף יום יום, עדיין מצליחות!!! דבר זה מראה כי חברות הפרסום משקיעות מחשבה רבה בפיתוח הקונספט והיצירתיות אשר לוקחת את הכלי, הדיי לעוס הזה, לנקודה היוצרת גירוי קוגנטיבי ויוצרות את הרצון לראות את ההמשך.


כמובן דחיית הסיפוק המיידי להמשך הפרסומת יוצר אצלנו עניין הולך ומתפתח וההמשך של הפרסום חשוב לא פחות מהטיזר הפותח. במידה והמשך הפרסום, או חשיפת הטיזר במלואו, יהיו ללא כל פואנטה עניינית וחזקה אשר מביאה את הטיזר לנקודת שיא, אזי הצרכן יפתח אכזבה גדולה אשר תתבטא בחוסר עניין במוצר, או לעיתים הצרכן יפתח סלידה לאור הרדידות והאכזבה מהפרסום.


לסיכום, כאשר מפרסמים ומשתמשים בטיזר, החלק שלאחריו, שהוא המידע המלא על המוצר, חייב לקחת את הפרסומת לשיא תוך כדי חשיפת המוצר, אחרת ההשלכות יהיו הפוכות מהמטרה.


בפרסומת של דיסקונט, אנו רואים לאחר החשיפה, כי אלו בעצם לא האירנים אלא שחקנים במופע אופרה חדש. השיא הוא כשקטורזה מתחיל לשיר ומסתבר כי הוא מכיר את המחזה… פה בעצם אנו נלקחים לשיא חדש בחלק השני של הפרסומת.


אז אסור להספיד שום כלי שיווקי. כפי שאנו רואים שוב ושוב, בעזרת יצירתיות ושימוש נכון בכלים השיווקיים הקיימים, ניתן להפוך פרסום מטוב למצוין.

אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח