רשת בתי הקפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, נכנסת לתחום מוצרי הבית , תחל לשווק כלי בית ומוצרי מזון החל משבוע הבא , בעמדות מכירה, שיוצבו ב 55 סניפי הרשת.
בשלב הראשון יימכרו בעיקר מוצרים בסיסיים לבית כמו: קופסאות לאחסון קפה, סטים של כוסות קפה, קופסאות לאחסון עוגיות, כ- 20 סוגי תערובות קפה טחון, סוכר באריזה אישית, סירופים לקפה בטעמים שונים, מקינטות ועוד.
המוצרים מיוצרים במפעלים שונים בארץ ובעולם באופן בלעדי עבור רשת קפה גרג, במתכונת של מותג פרטי תחת השם: " GREG " אשר פותחו ע"י חברה, המתמחה במיתוג.
בשלב השני, ליין המוצרים לשימוש ביתי יתרחב ויכלול קטגוריות נוספות כגון : קנקני תה, סוגי תה שונים מרחבי העולם, סטים להגשת קפה ותה ועוד.
לדברי יאיר מלכה , מבעלי רשת גרג: " הכניסה למכירת מוצרים לבית היא חלק ממגמה ברורה, לפיה רשתות מתמחות נכנסות לתחומים חדשים, שאינם חלק מליבת הפעילות העיקרית שלהן אך יוצרת סינרגיה." לדבריו: " בפיתוח המוצרים שמנו לנו למטרה לייצר מוצרי פרימיום , המעניקים ללקוחות שילוב של עיצוב, איכות וטעם משובח."
ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 3 מיליון ש"ח וכוללת הצבת 55 עמדות מכירה בכל סניפי הרשת.
עוד מסר מלכה כי להערכת החברה המותג " GREG ", שישווק החל משבוע הבא יהווה בתום שנת הפעילות הראשונה כ- 15% ממכירות הרשת.