חברת "נובי" מישראל, בראשותו של חנוך רבינוביץ', זכתה בתקציב לבניית אסטרטגיה ומיתוג מחדש עבור חברת יין-שיאנג. החברה, הממוקמת במרכז סין, מנהלת מספר מותגים בתחום האורגני הכוללים מוצרי חלב, קמח-אורגני, בשר-אורגני, דשנים ומוצרי קוסמטיקה המבוססים על פפטידים מחלב בתחום האנטי-אייג'ינג. מותג החלב של החברה – גואיי הוא התחום הגדול ומנוע הצמיחה המרכזי של החברה. החברה היא חברה פרטית ומנהלת מחזור מכירות של כחצי מיליארד שקל לשנה.
חברת יין-שיאנג, מחזיקה 4 משקי חלב הכוללים יחדיו למעלה מ- 100,000 פרות, שזה למעשה היקף הגדול מסך כל משק הפרות בישראל. (משק הפרות בישראל מוערך ב- 60,000-70,000 פרות). ראוי להזכיר כי שוק החלב בסין הינו צעיר, בן פחות מ- 15 שנה, ופוטנציאל הצמיחה מוערך בכעשרות אחוזים בשנה.
חברת "נובי" נבחרה לאחר תחרות בין חברות מארה"ב, בריטניה, ישראל וסין. במסגרת הפרויקט, תבנה נובי אסטרטגיה כוללת לחברה ותמתג את החברה האם מחדש. כמו-כן, תמתג "נובי" את חברת החלב ותעצב את האריזות של קווי המוצר של החברה. הפרויקט כולו, במהלכו, יוחלפו מותגי החברה בחדשים ויעוצבו אריזות מוצרי החלב מחדש, מוערך בעלות כוללת של 2 מליון $. כמנהלת העיצוב הגראפי ועיצוב האריזות של הפרויקט נבחרה איילת שדה מסטודיו סדובסקי ברלין.
על תהליך בחירת ספק בין-לאומי ולא מקומי למיתוג החברה, חנוך רבינוביץ', הבעלים והאסטרטג של חברת "נובי", מוסר כי: "לאחר עבודת הכנה ארוכה, הגשנו הצעה מפורטת לחברה הסינית. יין שיאנג עומדת להפוך לחברה בין-לאומית בחמש השנים הקרובות ולקראת מהלך הצמיחה החליטו בחברה להשתמש בכישורים של סוכנות בין-לאומית שתביא רוח חדשה לאסטרטגיה ותפיסת השיווק של החברה".
הפרוייקט מתוכנן לארוך כשמונה חודשים ולצורך ביצועו הוקם צוות סיני-ישראלי של חברת נובי שיעבוד מישראל ומבייג'ין.