טמפו מתחילה לשווק בישראל את משקה rigo של חברת בקרדי העולמית

טמפו מתחילה לשווק בישראל את משקה rigo של חברת בקרדי העולמית. בנוסף, תחל בשיווק קו של משקאות בקרדי בריזר לייט. יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו "מותג בקרדי על מגוון טעמיו נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות באירופה וגם בישראל. הוא פופולארי במיוחד בקרב הצעירים ונוגס בנתח גדול משוק משקאות האנרגיה בישראל".


משקאות בקרדי בריזר הם משקאות אלכוהוליים מרעננים ומתוקים המורכבים מרום ובקרדי בתוספת מיצי פירות אקזוטיים בטעמים שונים.


בקרדי rigo, הינו משקה אלכוהולי (כשר) קל המבוסס על: רום בקרדי אשר נודע בעולם בטעמו המשובח, עם ליים וסודה- המעניקים ארומה ייחודית ומרירה במקצת.



בקרדי rigo מכיל 5% אלכוהול בלבד ומתאים לקהל גברי מתוחכם בטווח גילאיי 18-35 אך בוגר בסגנון השתייה שלו.



אחת המגמות הבולטות בשנים האחרונות בתחום האלכוהול היא חדירתם של המשקאות ה- RTD (Ready To Drink) – משקאות אלכוהוליים קלים המעניק פתרון ל "צרכני אלכוהול קלים", או צעירים שנחשפים לעולם האלכוהול שטרם פיתחו חיך למרירות האלכוהול הקלאסי.



משקאות אלו, בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5%-), מתאימים מאד לצרכן הישראלי ולקיץ הישראלי החם, והם מהווים תחרות ישירה לשוק משקאות האנרגיה המחוזקים באלכוהול, שוק שתפס תאוצה בארץ בשנים האחרונות. משקאות ה-RTD נצרכים בפאבים, מועדונים ומסיבות פרטיות..



משקאות הבקרדי בריזר חדרו לישראל בשנת 2001, כאשר חברת טמפו זכתה בזיכיון לשווק אותם בלעדית בשנת 2002. מאז קיימת בישראל אספקה סדירה של המשקאות בנקודות המכירה החמים וברשתות השיווק.



בסדרת בקרדי בריזר 3 טעמים המשווקים בבקבוקי זכוכית ונושאים את סמל העטלף של בקרדי העולמית.


השבוע תחל טמפו בשיווק מוצרים לייט שהטעם הראשון מבינהם – בקרדי בריזר לימון לייט.


לראשונה תעשה שימוש בפקק הברגה לשימוש חוזר בבקבוק rigo.



שוק משקאות ה- RTD מוערך בכ- 10 מיליון $. על פי הערכות טמפו, המובילה את תחום משקאות האלכופופ עם 65% נתח שוק . ממחקרים שערה חברת טמפו עולה כי – הטעם המועדף על הצרכנים הישראלים הנו טעם האבטיח.



השחקנים העיקרים היום בקטגוריה הם טמפו משווקת מותג בקרדי בריזר על מגוון טעמיו והחברה המרכזית למשקאות – משווקת מותג סמירנוף אייס.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס