הפרסומאי אלדד סהר (37) השיק את 'Guerillaz' חברה המתמחה בשיווק גרילה – תחום המוגדר כשיווק החדש והאפקטיבי של המאה ה – 21.
סהר, שימש בעבר בתפקידי ניהול, קריאייטיב וכמנכ"ל משרד פרסום ועומד מאחורי קמפיינים מובילים בתחומי הלייפסטייל, התקשורת, הנדל"ן ועוד, זיהה את הפוטנציאל בהשקת מותג המתמחה בשיווק גרילה בלבד מתוך ההבנה ששוק הפרסום העולמי והמקומי משתנה.
אלדד סהר: "ההחלטה להקים את 'Guerillaz' נולדה מתוך הצורך לייצר מהלכים שיווקיים שמביאים תגובות אמיתיות: בקופות, בהגעה לנקודות המכירה, בנאמנות למותג ובהתלהבות מהסוג שמולידה מכתבי תודה ו"פה לאוזן". אלו אקטים שיווקיים המבוססים על יכולות כמו תחבולה, יצירתיות ומודיעין, במקום על משאבים. מאחר ומהלכים כאלו אינם בהכרח תלויים במדיה, למשרדי פרסום אין בהם עניין".
חברת שיווק הגרילה – 'Guerillaz' כבר זכתה להתעניינות רבה בקרב מפרסמים רבים וצירפה אליה 12 תקציבים בתוך פחות משלושה חודשים. המשרד פועל מול מגוון רחב של מגזרים ותחומים כגון מוסדות להשכלה גבוהה, שוק מוצרי החשמל, רשתות השיווק, אופנה ולאחרונה צירף למצבת לקוחותיו גם בנק.
אלדד סהר, 37, נשוי ואב ל 2, בעל תארים בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל. סהר כיהן בתפקידי ניהול שיווק בחברות קמעונאיות ומוסדות ציבור, כעבור עשר שנים עבר לעולם הפרסום ושימש כמנהל קריאייטיב, סמנכ"ל לקוחות וכיהן כמנכ"ל זמני. סהר הוא בעל אחזקות במיזמים חדשניים בתחום התקשורת, ביניהן: "קשר עולמי", "נייט סטודיו" וחברת שיווק הגרילה "גרילאז", בה הוא מכהן כמנכ"ל.