שם איש השיווק ותפקיד: מיקי בן פורת, סמנכ"ל שיווק ברהיטי גבעת ברנר.
שם החברה: רהיטי גבעת ברנר.
שנת הקמה: 1934.
מספר עובדים: כ- 50 עובדים.
פרופיל:
מיקי בן פורת מתגורר בהוד השרון, רווק בן 29. התחיל את דרכו מיד עם סיום שירותו הצבאי בחברת רהיטי גבעת ברנר. בתחילת דרכו כיהן כמהנדס ייצור של החברה ובמהלך השנים התקדם בשרשרת הניהול לתפקידו הניהולי כסמנכ"ל שיווק, תפקיד אותו מבצע מזה שלוש שנים. בן פורת, השתתף בקורסים שונים ומגוונים במכללה למנהל בתחומי השיווק.
רקע:
חברת רהיטי גבעת ברנר הינה חברה ישראלית כחול-לבן אשר הוקמה בשנת 1934. במשך עשרות שנים, החברה מתמחה בעיצוב חדרי ילדים וריהוט ביתי, החל משלב התכנון, לביצוע ועד הרהיט המוגמר. בשנה האחרונה, החלה החברה בנוסף, לייבא בבלעדיות סלוני עור מאיטליה. החברה מציבה סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לעיצוב רהיטים באמצעות טכנולוגיות ומכשור מהמתקדמים בעולם ושימוש בחומרי גלם משובחים ללא פשרות. מתוך מגמה להרחיב את היצע המוצרים ללקוחותיה.
לרהיטי גבעת ברנר חמש חנויות, החנות הראשית ממוקמת בקיבוץ גבעת ברנר ובעלת חדר תצוגה מרהיב המתפרס על 2,000 מ"ר, חנויות מפעל נוספות ממוקמות באזור התעשייה מישור אדומים רחוב חרובית 17 , ראשון-לציון מתחם G רחוב ילדי טהרן 5, באר-שבע רחוב דרך חברון 4 ומודיעין באזור התעשייה שילת. לחברה נקודות מכירה בתפוצה ארצית.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
החלטה להרחיב את פעילותה העסקית של החברה באמצעות ייבוא מותגים איטלקיים בלעדיים לארץ. מגוון רחב של מערכות ישיבה איטלקיות מעור במגוון רחב של עיצובים, צבעים וסוגי עורות. ניתן להתאים את מידות המערכות השונות למידות חלל הדירה.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פרסום ויחסי ציבור מהווים נדבך חשוב ותומך לפעילותה השוטפת של החברה. אנו שמים דגש רב בעדכון שוטף של אתר האינטרנט שלנו, המהווה כלי לשמירת קשר ישיר עם לקוחותינו הנאמנים. מועדון הלקוחות שלנו כולל כ- 10,000 לקוחות מרוצים. בנוסף, לפעילות המסורתית, אנו מאמינים בשיווק ברשתות החברתיות ושמים דגש ומשאבים רבים בפיתוח קטגוריה זו.
כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
ההחלטה לגבי חלוקת התקציב השיווקי השנתית מתבצעת בישיבת הנהלה בה נוכחים המנכ"לים המשותפים וסמנכ"ל השיווק. 65% פרסום באמצעי התקשורת ורדיו, 20% אינטרנט, 10% פעילויות קד"מ, 5% רשתות חברתיות.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
קמפיין הפרסום של חברת הרהיטים נאטוצי לקיץ 2010.
שאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ריצ'רד ברנסון, הבעלים של חברת וירג'ן העולמית. הוא הולך נגד כל הכללים ויש לו הרבה תעוזה ברמה העסקית.
הוא פייטר ולא נכנע למכשולים.
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ של קוואסקי. בנוסף הספר- למה ומדוע אנשים קונים.
עיתון/ מגזין מועדף?
גלובס ומגזין דה מרקר.
דף הבית שלך באינטרנט
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
סוהו בראשל"צ והוטל מונטיפיורי בתל אביב.
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אאודי TT.
מהו ג'וב חלומותיך?
להתפתח בחברה לתפקיד של מנכ"ל ולהוביל את החברה לשווקים חדשים בעולם.
חופשה חלומית:
לאס וגאס ומקאו.