"סבון של פעם" הופכת למותג גלובלי תחת השם SABON


"סבון של פעם", רשת מוצרי הטיפוח והאווירה הישראלית המובילה, הודיעה הבוקר על מהלך אסטרטגי במסגרתו תהפוך למותג גלובלי אחיד תחת השם SABON. כחלק מהמהלך תטמיע הרשת שפה פרסומית ולוגו חדשים ב- 90 חנויות המותג בעולם. בנוסף, יכלול המהלך ולראשונה עבור הרשת השקת קמפיין פרסום נרחב במדיה.


סך ההשקעה במהלך הינה 3 מיליון ₪.


קמפיין הפרסום של SABON, אשר יעלה השבוע באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R, מציג את השינוי התפיסתי של הרשת- מהיום, סבון של פעם הישראלית היא :SABON רשת בינלאומית שמצליחה בכל מקום בו היא מושקת. בקמפיין מוצגות החנויות השונות של SABON בערים מרכזיות ברחבי העולם. המסר החותם את הפרסומת – "SABON מסביב לעולם" מבטא את הערכים הבינלאומיים ואת שם המותג העולמי החדש של הרשת. הלוגו החדש של רשת SABON, שנחשף בסוף הפרסומת, מחבר באופן הדוק בין המותג בישראל לבין המותג במדינות השונות בהן הוא פועל.


אבי פיאטוק וסיגל קוטלר לוי, מייסדי ובעלי רשת SABON: "אנו נרגשים להשיק באופן רשמי את שם המותג SABON המייצג, מדגיש ומחבר את פעילותינו בכל רחבי העולם, וגאים על הצלחתנו כרשת קמעונאית ישראלית בייצור כחול לבן המביאה בשורה של חדשנות, חווית מותג ואיכות בשוק הבינלאומי"


רונן זהר, מנכ"ל SABON, הוסיף: "רשת SABON מונה נכון להיום 60 סניפים משגשגים מחוץ לישראל, ביניהם סניפי דגל בערים ניו-יורק, שיקאגו, טוקיו, רומא, מילאנו, אמסטרדם ועוד, זאת בנוסף לפרישה של 30 סניפים בישראל. מטרתו של המהלך הנוכחי הינה תמיכה ישירה בהתרחבות הרשת למדינות נוספות, כבר בשנת הפעילות 2010, כמו גם הגדלה משמעותית של היקפי המכירות בישראל ובעולם. היעד הינו להגיע לכ- 200 סניפים ברחבי העולם עד שנת 2015".


קמפיין SABON מאפשר הצצה אל תוך מספר חנויות בערים מרכזיות בעולם, המעוצבות כל אחת באופן מרהיב ומהודר תוך שימוש באלמנטים עיצובים מובהקים של המותג. הקמפיין ממחיש את ההצלחה הבינלאומית של הרשת, תוך הצגת האוכלוסיות השונות בעולם הנהנות ממגוון מוצריה הגדול של SABON.

המהלך הנוכחי של
SABON שם לעצמו למטרה להבליט ולחדד את הערכים המרכזיים של המותג, הכוללים בינלאומיות, חושניות, נחשקות וקסם, ולתקשר ערכים אלו לקהל של SABON בדרך הטובה ביותר.


צעדים ראשוניים כבר נראים בשטח: חלונות הראווה ושקיות הרשת מתקשרות את הסניפים היוקרתיים של SABON בערים שונות בעולם. כמו כן, בחנויות ניתן להתרשם משילוט חדש המיידע את הצרכנים על הצלחת המותג בניו יורק, טוקיו, אמסטרדם וכו'.


הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה בערוצים 2, 10, 24, 9 (הערוץ הרוסי); קמפיין אינטרנט, שיחה ברשת באמצעות רשתות חברתיות, וקמפיין עיתונות.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח