אישיווק השבוע: יצחקי קורן, סמנכ"ל שיווק בחברת Synerion


  • שם איש השיווק ותפקיד: יצחקי קורן, סמנכ"ל שיווק
  • שם החברה: Synerion (לביא טיימטק לשעבר)
  • שנת הקמה: 1983
  • מספר עובדים: 120 עובדים + כ- 50 במיקור חוץ

    פרופיל
    יצחקי קורן גרוש + 2 מכהן כסמנכ"ל שיווק של
    Synerion (לביא טיימטק לשעבר). לפני כשנה וחצי גויס לחברה כדי להקים בה את אגף השיווק החדש ולעמוד בראשו. אגף השיווק הוקם כדי להתמודד עם המשימות החדשות שהציבה לעצמה הנהלת החברה שבמרכזה הרחבת סל המוצרים ומעבר מחברת תוכנה חד מוצרית לחברה המספקת פתרון מרובה מודולים, מקיף, לניהול המשאב האנושי בארגון. במסגרת תפקידו אחראי קורן לגיבוש תוכניות השיווק האסטרטגיות של החברה בארץ ובעולם, מתן תמיכה שיווקית ליחידות המכירה, מידע מנותח ומעובד על כל השווקים בהם החברה פועלת, שרותי שיווק ותקשורת שיווקית. יצחקי קורן גם הקים ומנהל במכללת הי-טק את "מרקטק" – מסלול לימודי השיווק לשוק ההי-טק הוא בוגר כלכלה ומדע המדינה וסיים קורס לניהול בינ"ל באוניברסיטת "INDEAD".

    רקע

    Synerion (לביא טיימטק לשעבר) מתמחה במתן פתרונות תוכנה מקיפים לניהול ההון האנושי (HCM – Human Capital Management) בארגון. פתרונות אלה תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון ומגשרים בין פעילות כוח אדם שוטפת לניהול יזום ומעצים של ההון האנושי.

    מגוון הפתרונות של Synerion מבוסס על הניסיון והידע הרב שצברה במשך קרוב לשלושה עשורים בפיתוח תוכנות לניהול משאבי אנוש. עם 5,500 לקוחות ברחבי העולם ומערכות המשרתות למעלה מ- 4,000,000 עובדים, רכשה Synerion היכרות מעמיקה עם הדרישות והצרכים לניהול מתקדם של ההון האנושי.


  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    בשנת 2007 לאחר שגיל יובל ואלי אבני רכשו את לביא-טיימטק משאר בעלי המניות הם החליטו על הרחבת פעילות החברה ממתן פיתרון לניהול זמן ונוכחות של העובד לפיתוח סל של פתרונות בתחום הרחב של ניהול ההון האנושי בארגון. למעשה זהו מעבר מחברה תוכנה מפתחת, מוכרת ותומכת במוצר אחד לחברה המציעה מערך של פתרונות בתחום הרחב.

    בשנת 2009, כשנה לאחר תחילת פיתוח המוצרים החדשים, הוקם אגף השיווק בחברה בראשות יצחקי קורן. באגף השיווק החדש גובשה תוכנית שיווק אסטרטגית שבמרכזה ניצול הרחבת סל המוצרים וכניסה לשווקים חדשים כדי למצב ולמתג מחדש את החברה עד כדי שינוי השם שיבטא המיצוב שיגובש.

    בראשית חודש מאי השנה הושלם המהלך המקיף של המיצוב והמיתוג עפ"י הערכים החדשים ולביא-טיימטק היא מעתה סינריון – מכוח אדם עד להון אנושי
    (Synerion – Evolving Human Resources into Human Capital)
    השם סינריון תומך במיצוב החדש שבו אנו יוצרים את הסינרגיה בין כוח האדם להון האנושי בארגון

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    מדובר במספר פעילויות שיווקיות שהשילוב שלהן הוא שילוב מנצח עבורנו:

· ניהול ועיבוד מתמשך של המידע על השוק, המתחרים, דרישות הלקוחות והתאמת ההצעה (offering) שלנו


· Lead Generation (שיווק טקטי) – יצירת מנגנון לידים של צרכנים פוטנציאליים (כולל רוב פרטי הלקוח) תוך ניתוח רמת הפוטנציאליות של כל לקוח במאגר


· יחסי ציבור – קשר עם המדיה הרלוונטית (מודפסת, אלקטרונית, אינטראקטיבית, כלכלית, טכנולוגית וכו') באמצעות עדכון על חידושים טכנולוגיים, מכירות חדשות, עדויות לקוחות ומשתמשים, פורומים ועוד


· חומרים שיווקיים – סיפורי לקוח/case studies, ברושורים, דפי מוצר, white papers ועוד


· שיתוף בדוחות ומחקרים של חברות המחקר המובילות בעולם כגון גרטנר ופורסטר




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    השיווק עוסק ב-3 אספקטים מרכזיים: תכנון אסטרטגי, ניהול המוצרים ושרותי שיווק (ביצוע המרכיבים הטקטיים של התוכנית האסטרטגית ותקשורת שיווקית).

    התכנון השיווקי הוא פועל יוצא של צרכי השוק והלקוחות והיצע המתחרים מיחד (באמצעות מנהלת שיווק המוצרים) ומאידך "מפת הדרכים" של פיתוח המוצרים וזמינותם המסחרית (באמצעות מנהל תיק המוצרים ואגף הפיתוח). כך נקבע היצע המוצרים שלנו מול פוטנציאל השוק והלקוחות.

    תקציב השיווק מחולק לשורה של פעילויות שיווקיות נדרשות. בשלב הראשון כל פעילות מתומחרת וכך מגיעים לשורה התחתונה. בשלב השני הסכום הזה נבדק מול היקף המכירות המתוכנן לשנה ומותאם אליו




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    המתחרה חילן – מקפידים על תודעת שירות ומקצועיות בשרות וגם ממשים אותה.

    האסטרטגיה השיווקית של חילן – רכישות ומיזוגים בתחומים משלימים. לדוגמה – לחילן בסיס נתונים נרחב אודות העובד בארגון ורכישות של טכנולוגיות כגון BI מאפשרת לארגון שימוש בנתונים כדי לשפר את ביצועיו העסקיים.


  2. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
גיל ויזר – המנכ"ל המיתולוגי של דיגיטל ישראל בשנותיה הטובות ביותר מי שעמל ושכנע את HP העולמית ב-2003 להקים חברה בת בישראל ואף ניהל אותה בשנים הראשונות – מנהל בעל חזון שיווקי ציוני (מבלי לקרוא לזה שיווק/אסטרטגיה וכו'), דבקות במטרה, המשרה אוירה אופטימית על סביבת העבודה שלו. מנהל המאמין ב – Management by walking around – ניהול קרוב לעובדים ולשוק (בניגוד לניהול מכורסת המנכ"ל שבלשכתו)



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
מאחר ולאחרונה ניהלתי תהליך מיצוב ומיתוג מאד משמעותי הספר שמאד הרשים אותי בנושא הוא:Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People by Marc Gobe



· עיתון/ מגזין מועדף


Fortune Hi-tech Marketing



· דף הבית שלך באינטרנט


www.synerionhcn.com



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


נובלה (בית קפה עם ספרים וכתבי עת) ברחוב בן-גוריון בהרצלייה (העיר)



· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


מאזדה 6



· מהו ג'וב חלומותיך?


לנהל מרכז תרבותי של מוסיקה ותיאטרון



· חופשה חלומית:


לנסוע לניו זילנד לסיור באתרים בהם צולם הסרט שר הטבעות

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח