שירלי פאר יגרמן( 38), מי ששימשה כמנכ"ל משותף של חברת מועדון 365 מקבוצת המשביר לצרכן, רכשה בימים אלה את חברת "זר מתוק" ותשקיע 2 מיליון ש"ח בפיתוח החברה ואתר האינטרנט.
פאר יגרמן, בוגרת תואר שני במנהל עסקים, התחילה את דרכה בקבוצת המשביר לפני כעשר שנים בתפקיד מנהלת שיווק של רשת המשביר לצרכן, במסגרתו הקימה את מועדון הלקוחות club365 של הרשת. לאחר מכן קודמה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והפרסום של כל קבוצת המשביר לצרכן -ולפני כשלוש שנים מונתה למנכ"לית מועדון 365.
פאר יגרמן רכשה את חברת "זר מתוק" מידי רותי ארזי שהקימה את החברה בשנת 2003.
פאר יגרמן :" ההחלטה לקנות את "זר מתוק" נובעת בשל ההזדמנות והפוטנציאל העסקי האדיר שיש בתחום האינטרנט בכלל ובזר מתוק בפרט. מדובר בחברה הראשונה בארץ אשר קמה כמתמחה בזרים מתוקים, ומבדיקות שערכתי עולה כי תחום המתנות ברשת גדל משנה לשנה ב כ- 15% עד 20%. תחום זה הפך להיות חלק מחיי היום יום של הצרכן והוא מורגל יותר לקנות באינטרנט. חברת "זר מתוק" מספקת נוחות שרות, אמינות וקניה מאובטחת.
רותי ארזי אשר הקימה את חברת "זר מתוק" הצליחה להפוך את המותג למוביל בתחומו בארץ עם נתח שוק של 40%. "זר מתוק" החברה הראשונה לזרים מתוקים קיימת למעלה מ – 7 שנים ובעלת קהל לקוחות גדול ונאמן של למעלה מ – 180 אלף לקוחות שקנו באתר החברה. אנו רוצים להגדיל את קהל הלקוחות ע"י תמהיל ומגוון נוסף של מוצרים ושירותים בארץ ובחו"ל.
"אנחנו הולכים להפוך את זר מתוק לאתר הגדול ביותר בישראל בתחום המתנות", הוסיפה יגרמן, "שיקול נוסף בקניית החברה היה התרומה לקהילה. חברת "זר מתוק" מעסיקה עמותות כגון "אנוש" והאגודה למען העיוור, לדעתי זו זכות גדולה לתרום לקהילה ולעבוד עם עמותות אלו שעושות עבודת קודש".
רותי ארזי: "בשנה האחרונה הרגשתי שהרעיון שהקמתי ומצליח להוביל את התחום כבר 7 שנים, צריך להתפתח לכיוונים חדשים ומגוונים ולא הצלחתי לעשות זאת לבדי. חיפשתי מישהו או מישהי שיוכלו לפתח ולמנף את החזון שלי. חבר שאני סומכת עליו הפגיש אותי עם שירלי וזו היתה אהבה ממבט ראשון. ישר הבנתי שהיא הבן אדם שאני מחפשת. הניסיון העסקי שלה בהקמת מועדוני הלקוחות המוצלחים ביותר בארץ ביחד עם יכולת הניהול שלה, הובילו אותי להחלטה זו ואני עושה זאת בלב שלם. "זר מתוק" תמיד יהיה סוג של בייבי, אבל הגיע הזמן להגיד עוף לגוזל".