המשביר לצרכן פותחת מרכזי OUTLET לכלות וחתנים ברחבי הארץ

האם רחוב דיזנגוף בת"א, שכבר מזמן הפך לשם נרדף לשמלות כלה, עלול לאבד מגדולתו? בהחלט ייתכן. רשת המשביר לצרכן מסתערת על שוק שמלות הכלה בישראל וחליפות חתן. ופותחת השבוע מרכזי outlet בקונספט של store in store ברחבי הארץ, כאבן דרך נוספת באסטרטגיה השיווקית של הרשת הדוגלת בהתחדשות ובהכנסת מגוון תחומים חדשים לתוכה.



כניסת המשביר לצרכן לשוק שמלות הכלה וחליפות החתן, נערכת באמצעות הסכם מסחרי שערכה המשביר עם רשת הoutlet לשמלות כלה שפתחה את שעריה לפני כחודשיים בדינגוף ת"א.



המרכזים החדשים של שמלות הכלה וחליפות החתן בתוך סניפי המשביר ישתרעו על שטח ממוצע של כ- 100 מ"ר וישווקו מגוון רחב של שמלות כלה של מעצבים ידועים, במחירי האאוטלט, לצד בגדי חתנים, חליפות ואביזרים כגון:עניבות,נעליים, תכשיטים ושעונים לכלות וחתנים.



לדברי אסף בן-דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן: "אין הגיון למחירים שצרכנים משלמים כיום על שמלות כלה וביגוד לחתונה. מדובר בניצול של המעמד החגיגי ותחושה נוראה של כיס עמוק לערב אחד. במסגרת המהלך השיווקי של הרשת נפעל לשנות משמעותית תפיסה צרכנית זו, ונאפשר ללקוחות הרשת ליהנות מחוויית קניה אמיתית הנהוגה בכל חנויות הכלבו הגדולות בעולם במחירים ללא תחרות. רשת המשביר לצרכן כבר מזמן הבינה, מציין בן-דב, שעל מנת לתת מענה אמיתי ללקוחותיה ולאפשר להם לחסוך בזמן, בעלויות ולמקסם את חווית הקנייה, עליה לרכז תחת קורת גג אחת מגוון עשיר ורחב של מוצרים, אביזרים ומותגים.



חנויות הקונספט תהינה פתוחות לקהל הרחב מהקריון בצפון ועד באר שבע בדרום. ותיתנה מענה ללקוחות הרשת, בתקופת הקיץ, הידועה כעונת השיא של החתונות בישראל. כמו כן, בהמשך למהלך האסטרטגי עם מועדון 365 של המשביר לצרכן, יוכלו לקוחות הרשת ליהנות מהטבות והנחות מיוחדות גם לכלות.



המרכז הראשון יפתח בימים אלה בקריון, על שטח ממוצע של כ – 120 מ"ר. המקום יציע למעלה מ– 200 דגמים של מעצבים ישראלים מובילים במחירים הנעים בין 1,600 עד 3,000 ₪ לשמלה, הליין יכלול שמלות בסגנון כפרי, רומנטי, קלאסי, קצפת, וינטאג', נסיכה ועוד.


כמו כן המרכזים יציעו חליפות לחתנים, מהמותגים אימפוריום ובגיר במחירים החל מ- 599 ₪ עד 2500 ₪.לצד החליפות יוצעו במרכזים אביזרי אופנה לחתן כמו : נעלים החל מ- 179 ₪,עניבות החל מ-79 ₪ חגורות החל מ-69 ₪.



לדברי בן דב:"הרעיון העומד מאחורי זה,הינו להעניק למתחתנים חוויה מושלמת ואיכותית במחירים נמוכים:תחת קורת גג אחת החתן והכלה ימצאו באמצעות סטיילינג אישי את הטוטאל לוק המושלם ליום החשוב בחייהם. בשונה מחנויות המובילות של המעצבים.המקום מציע לרכוש שמלות כלה,חליפות חתן ואביזרים נלווים בסגנון,זוהר,סטייל, יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת במחיר השווה לכל נפש."



לדברי ורד בירון-שרביט,מבעלי ויזמי אאוטלט שמלות כלה מעצבים:"זיהינו צורך שלא מסופק בארץ, סטודיו המציע שמלות טרנדיות וקלאסיות ברמה של מעצבי העל הישראלים ובליווי אישי של סטייליסטים מקצועיים במחירים נוחים.הקונספט קיים בכל בירות האופנה המובילות,כדוגמת:ניו יורק,לונדון,מילאנו ועוד.על כן, החלטנו שגם לבנות ישראל מגיע ליהנות מהאפשרות של שירות טוב ביותר במחיר הנמוך ביותר".



עוד מסר בן דב כי: "שוק שמלות הכלה מגלגל מחזור שנתי של כ– 3 מיליון ₪ בשנה, המשביר לצרכן מעוניינת להוות כ – 15% מהשוק בסופו של התהליך.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח