- שם איש השיווק ותפקיד: אלעד הדר, מנכ"ל
- שם החברה: חברת Success לייעוץ עסקי וליווי אישי בעסקים
- שנת הקמה: 2004
- מספר עובדים: 20
פרופיל
אלעד הדר, 34, נשוי+2, משמש כמנכ"ל חברת Success. בצעירותו התעסק באומנויות לחימה, ואף זכה בתארי "אלוף ישראל". כשהתבגר התגלה אלעד ע"י סוכנות דוגמנות וכיכב בתצוגות אופנה באיטליה. למרות ההצלחה בתחום, החליט אלעד שחיי הדוגמנות הינם נטולי עתיד והוא פנה לנסות את כוחו בפיתוח עסק עצמאי. כשיום אחד, במקרה, קיבל אלעד הזמנה להשתתף בסדנה שלWISE העוסקת בייעוץ, הזמנה שלדבריו, שינתה לגמרי את חייו. אלעד רכש כלים ומיומנויות רבות בתחום הייעוץ והחליט לפתוח חברת ייעוץ עסקי משלו- חברת Success. החברה זכתה בתואר "ההצלחה העסקית של שנת 2006" ובשנת 2007 מונה אלעד על-ידי הנהלת WISE אירופה כיו"ר נציגות תאגיד WISE בישראל. במסגרת זו, אחראי אלעד על כל הגופים העושים שימוש בידע העסקי של תאגיד WISE וביניהם כלל היועצים בישראל.
רקע
חברה Success עוסקת בליווי וייעוץ עסקי ובמתן פתרונות מקצועיים למוסדות, חברות ארגונים ועסקים פרטיים. החברה פועלת בחסות וברישיון מטעם תאגיד הייעוץ הגדול ביותר בעולם WISE, אשר טכנולוגיית הייעוץ שלה מיושמת במאות אלפי בתי עסק ברחבי העולם. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים לחברות ובתי עסקים מהתחומים השונים: היי-טק, קמעונאות, תעשייה, מקצועות חופשים ועוד. לרשות הלקוחות עומדים שירותים מגוונים ומכוונים לצרכיהם הספציפיים: ייעוץ עסקי, ליווי עסקי, ייעוץ שיווקי, ייעוץ פיננסי, הכשרת עובדים, הכשרות מנהלים, סמינרים וסדנאות, אימון עסקי.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בשנה האחרונה רכשה החברה את מכללת "האברד קולג'" בישראל, שהינה מכללה שעוסקת בהכשרה של אנשי עסקים, מנהלים ויועצים עסקיים בטכנולוגיה של WISE. חברת Success עובדת עם טכנולוגיה מסוג זה במתן ייעוץ עסקי. הרכישה פתחה בפנינו את האפשרות להכשיר יועצים עסקיים רבים ובכך לתת מענה לביקוש הרב שהלך וגדל לייעוץ עסקי ע"י החברה. בנוסף, רכישת המכללה הינה "סגירת מעגל" עבורי, שכן לפני כ- 10 שנים אני בעצמי הוכשרתי ע"י טכנולוגיית WISE.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
לא הייתי יכול לוותר על "ניוזלטר". חברת Success מוציאה לאור פעמיים בשבוע, בימים א' ו- ד', "ניוזלטר" המופץ לרבבות של בעלי ואנשי עסקים. אנו דואגים לשלוח לחברים הרשומים ברשימת התפוצה שלנו באתר, מגוון רחב מאוד ועשיר של תכנים הקשורים לעולם העסקי ובניהם טיפים עסקיים, מאמרים מקצועיים, סרטוני הדרכה, הצעות והטבות והכול ללא תשלום. הרשימה של החברים גדלה עם הזמן, כאשר ידועים לנו על אנשים אשר שלחו את "הניוז לייטר" לחבריהם והם הצטרפו גם כן.
בנוסף מדי שבוע מקיימת החברה סדנאות עסקיות בכ- 14 נושאים שונים המתחלפים מסדנה לסדנה, ומאפשרת ללקוחות קיימים וחדשים לקבל ידע רב ונרחב וללא עלות.
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
טכנולוגיית העבודה של החברה, מאפשרת לחלץ מדי חודש את האחוז אותו צריך להשקיע בשיווק. הטכנולוגיה מחשבת את הנתונים השונים ובהתאם למחזור הכספי אני מקבלים פירוט מפורט על התקציב אותו יש להקצות לטובת העניין.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
יותר ויותר חברות ייעוץ עסקיות פונות ומפתחות עולם תוכן ערכי לטובת מנהלים. ומעודדות הרשמה ל"ניוזלטר". ע"י כך הן מובילות דעה בפאן המקצועי והדבר בהחלט מבורך. אין זה פשוט לייצר תוכן איכותי מדי שבוע שישמור על רמת ההתעניינות של הקוראים.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
סבא שלי. אומנם הוא לא היה איש עסקים, אלא עובד אדמה אך ממנו למדתי רבות על עקרונות של חריצות, דביקות במטרה והגשמה עצמית.
· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר
· דף הבית שלך באינטרנט
https://www.bizsuccess.co.il/MBCCMShome.asp
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
טאטי – ביהוד
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיצובישי אבול ושיין 9, 500 כוחות סוס 4X4 ספורט
· מהו ג'וב חלומותיך?
נהג ראלי
· חופשה חלומית:
סרט טוב במיטה עם אשתי ופופקורן