Café Café משיקה שפת מותג חדשה ב- 100 סניפיה בהשקעה כוללת של כ- 18 מליון ₪

רשתcafé café הכריזה הבוקר על השקתו של מהלך מיתוג מחדש לרשת, ובמסגרתו איחוד 100 סניפי הרשת הפרושים ברחבי הארץ תחת שפת מותג חדשה, עיצוב חדש ואחיד לסניפים, והשקתו של תפריט חדש. המהלך מוגדר כמהלך אסטרטגי לרשת אשר תחגוג בשנה הבאה 10 שנים להיווסדה, והינו בהשקעה כוללת של כ- 18 מיליון ₪.



אבינועם בן מוחה, מנכ"ל café café מציין את המהלך כחשוב ביותר לרשת מאז הקמתה. לדבריו "רשתcafé café גילתה בשנים האחרונות שעורי צמיחה חסרי תקדים והפכה למותג בתי הקפה מהמובילים והגדולים בישראל. כעת, על מנת לשמור על המותג ולחזקו מבית וחוצה, יש צורך גדול בחידוד ואיחוד המסרים אשר מגיעים לצרכן הקצה בסניפים השונים, וכך לחזק את אמינות הרשת בעיניו. לקוח אשר מגיע לסניף של הרשת בחיפה צריך להיות מסוגל לחוות את אותה החוויה אותו הוא מכיר, זוכר ואוהב מסניף של הרשת בירושלים". עוד הוסיף בן מוחה: "הרשת פועלת בהשקעה כספית לא מבוטלת על מנת שלזכיינים תהיה את האפשרות להעניק ללקוחותיהם חוויית בילוי שלמה הכוללת מענה מקיף לכל דרישותיהם הקולינאריות, וזאת באריזה צעירה המשדרת נוחות ואיכות".



במסגרת ההשקה, מעלה הרשת קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שלטי חוצות ואוטובוסים בעלות של כ-2 מליון ₪ תחת המסר, "קפה קפה – כל יום פוגשים טעם חדש". חברון – זלצמן הפיקו את הקמפיין והעיצוב הוכן ע"י פירמה – חברה למיתוג".



כחלק עיקרי למהלך, משיקה הרשת תפריט חדש הכולל היצע רחב ומרענן של מנות מהמטבח הישראלי, האיטלקי וכן מנות עיקריות אקלקטיות המשלבות מתכונים מאזורים שונים בעולם בהתאמה לטעם הישראלי. התפריט, אשר יוטמע בכלל הסניפים, כולל גרסאות לתפריט כשר, לא כשר ובכשרות גבוהה למהדרין בהתאמה לסניפים הרלוונטיים.



כמו כן יעברו כל סניפי הרשת התאמה לקונספט עיצובי עדכני, המושתת על קווים צעירים וצבעוניים. הקונספט העיצובי יבוא לידי ביטוי בעיצוב פנים, עיצוב מוצר, דרך ההגשה, מדי הצוות והקמפיינים הפרסומיים.



לדברי דורון גולדנברג, מנכ"ל משותף בחברת המיתוג firma אשר אחראית על המיתוג החדש של הרשת: "רענון שפת העיצוב שלcafé café בא כהמשך ישיר לתהליך המיתוג של הרשת שנעשה לפני כ- 4 שנים, וממשיך את רעיון המותג, המדבר על אי של שקט בחיים שלנו. השפה המותגית של הרשת אמורה ליצור חוויה של בילוי והנאה, ולספק תחושה של יציאה מבורכת ומרגשת משגרת היום יום. הצבעוניות החדשה מבטאת חוויה מגוונת, צעירה ושמחה, יחד עם השפה העיצובית שמגיעה מחוויה אישית ואנושית ויוצרת תחושת שייכות וקרבה".



השקת המהלך הינה בעקבות עבודת מחקר ופיתוח, הן של שפת המותג והן של התפריט החדש, אשר ארכה כ- 9 חודשים. הרשת צופה כי עד לחודש אוגוסט בשנת 2010 יושלם המהלך והשינויים יוטמעו בכלל הסניפים.



רשתcafé café הינה חברה פרטית אשר הוקמה בתל-אביב בשנת 2001. הרשת הינה בבעלות איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל, ומונה כיום למעלה מ- 100 סניפים, רובם על בסיס שיטת זכיינות, וכ- 4500 עובדים.



את שנת 2009 סיימה הרשת עם מחזור מכירות של כ- 300 מיליון ₪, וזאת בהשוואה לשנה הקודמת לה (2008) אותה סיכמה הרשת עם מחזור מכירות כולל של כ- 200 מיליון ₪.



שוק בתי הקפה בישראל מורכב משני שחקנים עיקריים: הרשתות הארציות (בתי קפה, עגלות קפה וחנויות נוחות) ובתי קפה פרטיים. עפ"י המחקר צ'מנסקי בן שחר ושות' בע"מ, שוויי שוק זה, שצמח בשנים האחרונות בכ-35%, מגלגל כיום כ-3.5 מיליארד ₪.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח