אישיווק השבוע: אסף טייכמן, סמנכ"ל תפעול ושיווק ברשת רהיטי דורון

שם איש השיווק ותפקיד: אסף טייכמן, סמנכ"ל תפעול ושיווק


שם החברה: רהיטי דורון


שנת הקמה: 1949


מספר עובדים: 80


פרופיל:
אסף טייכמן, בן 36, נשוי ואב ל- 2 ילדים מדהימים. גר ברמת גן. בעל תואר ראשון במנהל עסקים. טייכמן מנהל את האופרציה שנקראת רהיטי דורון בשנתיים האחרונות ובמסגרת תפקידו אחראי על ניהול של רשת החנויות בפריסה ארצית, ניהול השיווק והמכירות ללקוח הפרטי, תהליכי הייצור וההפצה לבית הלקוח. השבוע רהיטי דורון, ביוזמתו של טייכמן, יוצאת בקמפיין תוך חשיפת המותג 'רהיטי דורון' בצורה מאסיבית מתוך כוונה לקחת מובילות על שוק רהיטי הילדים והנוער.



רקע:


רשת רהיטי דורון מייצרת ומשווקת ריהוט צעיר ומעודכן לילדים ונוער. הקו העיצובי המאפיין את רהיטי דורון הינו קווים נקיים תוך שמירה כל העת על תיכנון פונקצונלי ומודולרי של הרהיטים ותוך מחשבה על הצרכים העתידיים של הלקוח. לרהיטי דורון מפעל באזור התעשיה בברקן רשת חנויות בבעלות המציגות ומשווקות את הרהיטים ללקוח הפרטי. המפעל של רהיטי דורון הינו מהחדשניים בתחום הרהיטים ומתמחה בייצור בסדרות והיקפי ייצור גדולים.





1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

רשת רהיטי דורון עברה בשנה האחרונה, תהליך מקיף של תיכנון והתאמת קולקציית החדרים ומגוון הצבעים המוצעים והתאמתם לצרכי הלקוח. תכנון הקולקציה כלל בין השאר את הרחבת היצע המיטות והתאמתם לקהל היעד ילדים ונוער תוך מיקסום הקיים והבלטת העיצוב והפונקצונאליות של המיטות.
כמו כן למפעל נרכש ציוד טכנולוגי נוסף, שיפורו והתאמת תהליך הייצור לקצב הגדילה המצופה.

השבוע רהיטי דורון יוצאת בקמפיין רחב היקף, בתחילת העונה החמה, וחושפת את המותג 'רהיטי דורון' בצורה מאסיבית מתוך כוונה לקחת מובילות על שוק רהיטי הילדים והנוער וליצור נחשקות למותג רהיטי דורון בקרב הצעירים בגילם והצעירים בנפשם.

המיצוב כולל את שינוי קולקציית התצוגות בחנויות הרשת, קטלוג חדש, אתר אינטרנט חדש, שילוט משאיות, לוגו מעודכן, סלוגן חדש שמלווה את הקמפיין, שינוי השפה השיווקית הכולל קונצפט עיצובי, חדשני ומודרני המייחד את הרשת ושיטות העבודה שלה ומבדל אותה בצורה ניקרת משאר החברות בתחום הרהיטים.


2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

ברהיטי דורון אנו מזהים תופעה ייחודית והיא שכל הלקוחות שלנו חוזרים וממליצים עלינו לחברים שלהם, הלקוחות שלנו מאוד מרוצים מהקנייה שלהם ברמת שביעות רצון גבוהה ושולחים את החברים שלהם. לכן אנו מוצאים כי הקשר עם הלקוחות אינו ממוצה ואנו מחזקים ונמשיך לחזק בפעילות שיווקית חכמה את הקשר הזה.



3. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?



אחד מיתרונות הרשת הוא במערכת מחשוב מתוחכמת המסנכרנת בין כלל גורמי החברה. בפגישות הנהלה בנושא שיווק הנקבעות כל תקופה נעשים ניתוחים ועיבודי מידע מורכבים על תרחישים אפשריים, הסקת מסקנות, והפקת לקחים תוך ניתוח מצב שוק הפעילות שלנו ובהם מתקבלות הכרעות על דרכי הפעולה האסטרטגים וניתוח סקרים שאנו עורכים מעת לעת.



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה



הרשת הבולטת היום בפעילות השיווקית שלה והפרסומית שלה הינה איקאה שמשקיעה מחשבה רבה ומקורית תוך התאמה ויצירת צרכים באופן יזום אצל הלקוחות.




5. השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אמא שלי, שתמיד חדורה מוטיבציה להעביר יידע, להשפיע על הסביבה תוך עשיית טוב ותרומה לקהילה.

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר האוקיינוס הכחול שלפיו תזהה את המרחב בו אתה מתמודד ואל תקבל דבר כמובן מאליו, תיצור לך יתרון משמעותי שהוא יהיה האוקיינוס הכחול שלך כי הוא המבדל אותך מאחרים ובו אתה יכול להיות הכי טוב .

עיתון/ מגזין מועדף?

The marker


דף הבית שלך באינטרנט:
ynet


מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי

מהו ג'וב חלומותיך?
אני כבר עושה אותו, אני מנהל אופרציה מובילה,מוצלחת, מתקדמת מנהל אנשים מוכשרים ויצירתיים וכובש כל יום פסגות חדשות.

חופשה חלומית:
טיול אופנועים בארץ עם החבר'ה,דבר שכבר שנים לא עשיתי.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח