ריגלי, יצרנית מסטיק אורביט, משיקה טכנולוגייה חדשה שתקבע מי האיש החייכן בישראל בהשקעה של 3 מליון שקלים הקמפיין המצליח של חברת ריגלי, יצרנית מסטיק אורביט, "החיוך של אורביט" עובר לרשת. החברה משקיעה בקמפיין כ- 3 מליון שקלים. במסגרת פעילות אינטרנטית חדשנית וראשונה מסוגה, מעלה ריגלי אפליקציה לרשת החברתית פייסבוק אשר תאתר בלחיצת כפתור את תמונות הגולש בהן מתויג מחייך או צוחק J ויינתן ציון על פי "כמה אתה חייכן". בסופה של הפעילות, שתמשך כחודש, יוכרזו עשרת 'החייכנים של ישראל' ויוענק לכל זוכה פרס שווה במיוחד- קטנוע וספה חדש. לקידום הפעילות מעלה ריגלי קמפיין בטלוויזיה ברדיו ובאינטרנט וכן פעילות קידום מכירות רחבת היקף הכוללת חלוקת דוגמיות וסטיקרים מחוייכים בצמתים מרכזיים, ובאירועי קיץ שונים בשיתוף עם חברת "FRAME ME" במסגרתה יסתובבו דיילים, יצלמו אנשים מחייכים שיקבלו באותו רגע את תמונתם על מגנט ברשת. עמוס פם, מנהל שיווק ריגלי ישראל: "ריגלי בעולם וגם בישראל חיה ונושמת את המדיה הדיגטלית בכל מותגיה. קמפיין זה ממשיך בקו שיווקי צעיר ובועט, התואם את מגוון הפעילויות השיווקיות יוצאות הדופן שעורכת ריגלי. עוד מוסיף, פם "אנחנו שמחים על כל הזדמנות לתקשר עם הצרכנים שלנו בדרך חדשנית ויצירתית ולהעביר את המסר – "ללעוס אורביט זה גם בריא וגם כיף".