חברת A-2-Z, המתמחה בשיווק מקוון חכם, מרחיבה את פעילותה באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם אלי שמעוני, הסוחר הישראלי המוביל ב- Ebay ובעל מעמד Power Seller Platinium ב-Ebay. במסגרת שיתוף הפעולה, יוקם המרכז הישראלי הראשון לייצוא באמצעות זירות מסחר מקוונות, שיאפשר לארגונים להקים פעילות ייצוא שתתבסס על אתרי סחר בינלאומיים, החל מהקמה ראשונית של הפלטפורמה והדרכה ועד לניהול מלא של מערך הייצוא. הפעילות מכוונת לארגונים המעונינים לייצא סחורה בהיקפים משמעותיים, בעיקר למדינות אירופה וארה"ב, תוך ניצול יתרונות העלות הנמוכה והתפוצה הגלובלית של זירות המסחר המקוונות.
פוטנציאל המכירות באתרי סחר הולך ומתרחב מידי שנה. בארה"ב המכירות המקוונות היוו 6% מכלל המכירות בשנת 2006, ושנת 2007 צפויה להראות צמיחה משמעותית של כ- 18% (על פי פורסטר). שוק השעונים, לשם המחשה, גלגל למעלה מ- 200 מיליון דולר רק ב- Ebay בשנת 2006.
אלי שמעוני, אשר יוביל את פעילות הייצוא, הוא מדריך מוסמך של Ebay ומעביר קורסים למסחר במכללת ג'ון ברייס, במכללה למנהל ובמשב שוקי הון.
"המסחר ב- Ebay ובזירות מסחר אחרות דורש ידע והיכרות עמוקים עם הדינמיקה של זירות אלה. מדובר בזירות תחרותיות ביותר ובעבודה השונה ממסחר רגיל אל מול לקוחות שהם בעלי ציפיות והעדפות ברורות בנוגע לביצוע עסקה אל מול ספק שאינם מכירים הנמצא מעבר לים. לדוגמא, הצגה נכונה של המוצר, שימוש באמצעי תשלום מתאימים והחדרת המוצר למקומות הנכונים הם תנאים הכרחיים להצלחה בזירת סחר מקוונת", אמר שמעוני. "למרות רמת התחרותיות הגבוהה מדובר בערוץ ייצוא ללא תחרות, המאפשר להגיע לכל העולם בהשקעה אפסית ביחס למכירות האפשריות. באמצעות שיתוף הפעולה עם A-2-Z ניצור לארגונים את הפלטפורמה הטובה ביותר לצמיחה".
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "אלי שמעוני מוכר בשוק הישראלי כאיש המסחר המוביל ב- Ebay, כאשר גם מומחים למכירות פונים אליו בשאלות בנושא. יחדיו, נאפשר לארגונים המוכרים מוצרים מבוקשים, ייחודיים ובעלי ייתרון תחרותי, להגיע לשוק חדש בצורה הטובה ביותר".
השירות החדש יתמקד בשלב הראשון בזירת המסחר של Ebay ויתרחב בהמשך לזירות מסחר נוספות כגון AMAZON, YAHOO ואחרים. השירות גם יכלול בדיקת כדאיות לכניסה לזירות המסחר עבור ארגונים המעוניינים לפנות לערוץ זה.