A-2-Z מבצעת קמפיין אינטרנטי בינלאומי עבור איסוזו צ'אלנג' לגיוס משתתפים למסע 2006 לסין ולאוס

חברת A-2-Z המבצעת קמפיינים שיווקיים בינלאומיים באינטרנט, נבחרה ע"י איסוזו צ'אלנג' לבצע קמפיין לגיוס משתתפים מכל רחבי העולם למסע ה- 4X4 שיחל בינואר 2006 לסין ולאוס. מטרת הקמפיין, שאורכו כחודש, לרשום 40 משתתפים, והוא מתמקד בעיקר בקהלי מטרה בארצות דוברות אנגלית ( צפון אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד) ובמדינות מסוימות באירופה.



לאור ההצלחה בשנים קודמות, הוחלט השנה באיסוזו צ'אלנג' לפתוח את מסעותיה למשתתפים מרחבי העולם. A-2-Z, המנוהלת ע"י איש השיווק אלון זכאי, פועלת במספר אפיקים אינטרנטיים שנועדו לפנות בצורה ממוקדת למועמדים פוטנציאלים. אפיקי הפעולה העיקריים כוללים: ניתוח מעמיק של הביטויים בהם משתמשים המועמדים הפוטנציאליים, וכן פרסום במנועי חיפוש מובילים על פי ביטויי המפתח שנמצאו וגם על פי פילוח גיאוגרפי.



ערן הוסמן, מנהל פרויקטים מיוחדים, החברה הגיאוגרפית:" כבר בשלבי התיכנון של מסע האיסוזו הבינלאומי, ידענו כי השיווק באינטרנט ייתן לנו את הגישה הממוקדת לחובבי מסעות השטח והאקסטרים ברחבי העולם. הפניות שאנו מקבלים איכותיות ומגוונות, ומחלקן יתגבשו פרויקטים חדשים משותפים עם גורמים בחו"ל".



אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z:"קמפיין עבור מסע אקזוטי כמו של איסוזו צ'אלנג', מצריך להוציא בפינצטה את הגולשים הפוטנציאליים המתעניינים במסעות 4X4. כדי להשיג מיקוד שכזה, יש צורך לבצע ניתוח רציף של תוצאות הקמפיין, לבצע התאמה בזמן אמת לאפיקי השיווק לאלה המביאים את התועלת הגבוה ביותר".



A-2-Zהינה החברה המובילה בישראל לשיווק בינלאומי באינטרנט. החברה ביצעה עשרות קמפיינים ופעילויות שיווקיות באינטרנט לחברות ואירגונים ממגזרים עסקיים שונים הפועלים בזירה הבינלאומית. החברה פועלת על פי מתודולוגיית A-Z לשיווק כולל, על פיה נתפרת לכל אתר או עסק אסטרטגיה אינטרנטית כוללת ותמהיל שיווקי מקיף העונה באופן מדויק על צרכי הלקוח. פעילות החברה כוללת את כל שלבי השיווק: ניתוח הסביבה השיווקית, הכנת התוכנית לשיווק באינטרנט, התאמת האתר לשיווק בינלאומי, פרסום באינטרנט ובמנועי חיפוש, חקר ובחירת מילות מפתח לחיפוש, דיוור מקוון, שיווק ויראלי, יחסי ציבור באינטרנט, ניתוח ROI ועוד. A-2-Z הוקמה ומנוהלת על ידי אלון זכאי, בעל נסיון רב בעולם השיווק המסורתי והאינטרנטי. בין לקוחותיה של A-2-Z: מוסדות ואירגונים כמו המכון הישראלי ליצוא ושיתוף פעולה בינלאומי ומשרדי ממשלה, חברות ציבוריות ופרטיות מהמגזר העסקי, וחברות סטארט-אפ.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים