A2B ודורן תקשורת ייערכו יום השתלמות בנושא Return On Marketing Investment – ROMI .
לאחרונה חודרת לתודעת הסקטור העסקי ההבנה כי המשאבים הכספיים המושקעים במכלול פעולות השיווק מהווים את אחת התשומות הגבוהות של החברה. מגמה זו הולכת ומחריפה עם תום עידן "המונופול" בתחומים שונים, התגברות הדרישה ל"שקיפות" והתחרות המאפיינת כל אחד מהתחומים במשק. מבחנה האמיתי של כל הוצאה כספית הוא בהצלחתה להשיג את מטרותיה והצלחה זו נמדדת במונחים כספיים ובנוסף במונחי "תקופת החזר ההשקעה".נהוג לבודד את ההוצאות שהוקדשו למערך השיווק ממכלול הוצאות החברה ולנתחן עפ"י קריטריונים כלכליים מימוניים מקובלים.
ההשתלמות מיועדת לכלכלנים, חשבים ומנהלי כספים, מנהלי שיווק/מכירות ומגוון מקבלי ההחלטות הכלכליות בחברה, בדרגות ניהול שונות. ההשתלמות שמה לה למטרה להציג את הכלים הכלכליים העדכניים המקובלים בשוק, בהם תיעזר ההנהלה כדי לבדוק את "הצלחת" מערך השיווק של החברה.
ינחה את האירוע ד"ר זאב גולניק, יועץ כלכלי, המתמחה בליווי כלכלי של חברות, ניהול תיקי השקעות, ניתוח דו"חות כספיים והערכות שווי של חברות בורסאיות. ד"ר גולניק מרצה ויועץ אקדמי בנושאי משק וכלכלה, שוק ההון, מימון והשקעות במוסדות אקדמיים שונים, בהם הטכניון ואוניברסיטת בר-אילן.
ההשתלמות תערך ביום ב' 26.9.05 בשעה 17:00 בכפר המכביה.
למידע נוסף ולהרשמה, נא לפנות לשירה, טל' 03-9044077 shira@a2business.co.il