אפליקציה חדשה בתהליכי פיתוח, מציעה לחבר בין חברות שרוצות לפרסם לבין קהל יעד מטורגט. האפליקציה, Ad2Life משלמת לצופה על הצפייה בקמפיינים הדיגיטליים השונים ומתגמלת אותו באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי אליו הכסף עובר עם הצפייה. המודעות של Ad2Lifeכבר ממוקדות לפי גיל, מיקום ומין, ולכן כל מודעה הנצפית ע"י צופה היא של מוצרים ושירותים רלוונטיים עבורו.
Ad2Life משלמת לצופה עד דולר על כל מודעה שצפה בה. על מנת למנוע צפיית-יתר האפליקציה חוסמת אפשרות לצפייה רצופה בפרסומות ומעדכנת בפרסומת חדשה לפי מועד שנקבע מראש. כל הכספים שהצופה מרוויח מופקדים בכרטיס אשראי בינ"ל כך שניתן יהיה למשוך כספים במזומן, להעביר כספים ולעשות רכישות מקוונות וגם בחנויות.
בנוסף, באמצעות כרטיס האשראי ניתן יהיה לרכוש מוצרים של חברות המפרסמות באפליקציה בהנחה של עד 50%. בנוסף אם יבחר הצרכן להשתמש בכסף שצבר בחשבונו ברכישת מוצרים של חברות באפליקציה יקבל קאש-בק מלא מהיזמים. כך, יש מוצרים, החל מכלי בית, ביגוד ועד חופשות שהצרכן יוכל לרכוש בחינם ללא הוצאת כסף נוסף מכספו האישי, רק מפעילותו באפליקציה.
לדוגמה, אחד ממותגי הלבוש המועדפים על הצופה מפעיל מסע פרסום דיגיטלי שהוא רואה לקולקציה החדשה. הצופה יקבל אחרי חודש תשלום בסך של $50. אם הוא ירכוש בסכום הזה אצל חברת הלבוש הוא יקבל החזר של 50$ לחשבונו.
כעת, יוצרי האפליקציה מבקשים את עזרת הציבור בגיוס 320,000 ש"ח על מנת להשלים אותה עבור Android ו- iOS., אבטחת מידע וניהול סיכונים מערכות יישום ואימוץ להגנה על כל המשתמשים, המפרסמים ואת הפעילות העסקית פרטיות ושיקול דעת.
העומדים מאחורי האפליקציה הם אדי ויברנובסקי, מייסד ומנכ"ל, יזם פעיל מאז 1990 בהם הקים מספר סטארט-אפים. סרגיי בינקין, סמנכ"ל שיווק עם מומחיות בפיתוח אסטרטגיה וביצוע משפכים שיווקיים, מחזורי טיפוח, שיווק בדואר אלקטרוני ואוטומציה, סרגיי מגיע על צוות Ad2Life כדי להבטיח שגם משתמשים וגם מפרסמים כאחד לרכוש חוויה יוצאת דופן ותוצאות יעילות עבור הזמן שהם משקיעים באמצעות האפליקציה .