Adika אתר האופנה המקוון הגדול בישראל מודיע היום כי הוא מתרחב לשוק העולמי. בשלב ראשון גוייס צוות ייעודי במטה החברה בת"א ואתר חדש פותח באנגלית בחודשים האחרונים תחת הכתובת הבינלאומית. האתר מותאם לפעילות הבנלאומית הן במתן אפשרות סליקה במטבע הזר הרלוונטי, בעיתוי החגים והמועדים של מדינות אלו ובמסרים השיווקים.
הצוות הייעודי יהיה אמון על הפרסום, הקידום תמיכה ושרות הלקוחות במדינות אלו.
"זהו מהלך חשוב ומתבקש בהתפתחות המותג Adika. נערכנו בחודשים האחרונים לפרוץ מחוץ לגבולות ישראל ולהעמיד את המותג בשורה אחת עם אתרי האופנה המובילים בעולם והיום אנו ערוכים" אומר דדי שוורצברג מייסד ומנכ"ל Adika.
עם השקת הפיילוט הראשוני נערכו בחודשים האחרונים צילומים, פעילויות יח"צ ודיגיטל בקרב מובילים ומשפיענים בינלאומיים, באירועים המותאמים למותג כגון: פסטיבל קוואצ'לה, פסטיבל קאן שנערך בימים אלו, פסטיבל פרימוורה הספרדי ופורמולה 1. הפעילות באתר הבינלאומי כבר החלה ואנו רואים אינדיקציות חיוביות ועקביות בשבועות האחרונים.
מאז תחילת הפעילות התקבלו כבר מאות הזמנות מארה"ב ואירופה מה שמעיד שאופי המותג, סל המוצרים ותג המחיר עונה לצרכים ולטעם המקומי.
בשלב זה המהלך מנוהל ומפוקח ממטה החברה בתל אביב. משלוחים מתבצעים מהארץ ומגיעים ליעדם עד ל-3 ימי עסקים.