Adika הודיעה כי חתמה על הסכם לקבלת שירותים במרכז הלוגיסטי בעיר ניו ג'רסי שבארה"ב. המהלך האסטרטגי צפוי להפחית בשלב הראשון את עלויות הלוגיסטיקה במגזר הפעילות בארה"ב באופן משמעותי (כ-30%-50%), לייעל את זמני אספקת החבילות ללקוחות ולשפר את חווייתם. במקביל, החברה מודיעה על פתיחת חנות "פופ אפ" ברחוב ברודווי בלב שכונת סוהו שבמנהטן. החנות צפויה להיפתח לתקופה של מספר חודשים בתקופת החגים האמריקאים ותתמוך בפעילות השיווקית של האון ליין בארה"ב, בה החברה פועלת מתחילת השנה.
מדובר בחנות הנמצאת במיקום המרכזי ביותר בשכונות סוהו סמוך לזארה, נייקי, M&H ומותגים מובילים רבים. החנות תשתרע על שטח של כ-250 מ"ר.
בנוסף, Adika מעדכנת כי החלה בשיתופי פעולה עם מספר שחקניות גלובליות מובילות בתחום קמעונאות און ליין ואוף ליין.
דדי שורצברג, מנכ"ל Adika מסר: "אנו שמחים להמשיך ולעדכן על הפעילות הבינלאומית של המותג Adika, כחלק מהתכנית עליה הודענו בתחילת השנה להפיכתה של עדיקה למותג בינלאומי והגדלת הקהל אליו אנו פונים. אנו מזהים אינדיקציות חיוביות בפעילות הבינלאומית ואף זיהינו שבנות דור ה-Z בארה"ב, קהל היעד אליו אנו מכוונים, מושפעות מהרגלי צריכה ולייף סטייל דומים כמו בישראל ומחשיפה מוגברת לאותן פלטפורמות חברתיות, בהן יש לנו יתרון מובהק כרשת אופנה צעירה, דינמית ובועטת. ההתפתחויות החיוביות האלו מובילות אותנו למספר צעדים נוספים אשר תומכים בפעילות המתפתחת בארה"ב וכוללים ייעול התהליכים הלוגיסטיים לצד פתיחת חנות 'פופ-אפ' ייחודית באחד הלוקיישנים החמים בעולם, בתקופת החגים בארה"ב. אנו מאמינים שצעדים אלה יתרמו משמעותית לפעילות האון ליין הבינלאומית ויתמכו בקצב המכירות העולה. כמובן שלצד זה, נמשיך לעקוב אחר התפתחות הפעילות הבינלאומית ובהתאם לכך, ננקוט בצעדים נוספים, באופן מבוקר ומגודר, לצורך המשך התרחבות פעילות החברה. "