חברת Admail, המציעה מערכת חדשנית לפרסום ושיווק באמצעות הדואר האלקטרוני לקהל שבוי, הודיעה היום על חתימת חוזי התקשרות עם 13 חברות מובילות, ביניהן: זאפ, מגדל שוקי הון, גאון בית השקעות, מכללת קריית אונו, אמפא קפיטל, פז שמנים וכימיקלים, תכלית, אקסיומה, רשת עמל 1, מלון מצודת דוד, חברה לניהול דיזינגוף סנטר, אול אין טרייד ישראל בע"מ, אתגר פיננסים וסקיי חדר עסקאות מקבוצת משקי הקיבוצים. היקף העסקאות נאמד בכ-700,000 ₪.
מערכת Admail, הנה מערכת טכנולוגית אשר הופכת את הדואר האלקטרוני למדיום שיווקי להעברת מסרים פרסומיים נבחרים של חברות וארגונים לקהל שבוי. המוצר שמציעה החברה מאפשר להעביר מסרים פנים וחוץ ארגוניים, באמצעות הדואר האלקטרוני של עובדי הארגון. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לחברות לצרף באנרים שיווקיים ופרסומיים יזומים באופן אוטומטי לכל מייל היוצא מן הארגון. באמצעות שרות האדמייל, חברות יכולות להעשיר את הנמענים בתכנים ומסרים שיווקיים, כגון: הצגת מוצרים חדשים, קמפיינים, זימון לכנסים, מודעות דרושים, מבצעים מיוחדים ועוד.
תומר יגאלי, מנכ"ל Admail מסר: "היקף חוזי ההתקשרות החדשים מלמדים על צמיחה במודעות הכוח הטמון בשיווק באמצעות הדואר האלקטרוני. מערכת אדמייל מציעה בעצם מדיום נוסף בו ניתן להגיע, לשמר ולעניין לקוחות קיימים, שותפים עסקיים, לקוחות חדשים או כל גורם הנמצא בקשר עם החברה ועובדיה.
עוד הוסיף יגאלי, "אחד היתרונות הבולטים של מערכת האדמייל נעוץ בעובדה שמדובר בקהל שבוי המקבל מיילים ונחשף באופן יומיומי על הדרך, במסרים שיווקים שהחברה מוצאת לנכון. בשיטה זו קיימת חשיפה יומיומית המובילה ל- 100% הצלחה, בניגוד לקמפיינים במדיה אחרים שהקהל יכול לבחור האם להתייחס למסר או לא".