AHAVA יוצאת במהלך אסטרטגי בינלאומי למיתוג מחדש

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית והמובילה בתחום מוצרי טיפוח העור המבוססים על מינרלים מים המלח, AHAVA מעבדות ים המלח, הכריזה על מהלך אסטרטגי בינלאומי הכולל שינוי פורטפוליו המוצרים והשקת אריזות חדשות, בעלות כוללת של 10 מיליון ₪.


בעזרת מוטיב חדש בהשראת מראות הטבע באריזות המוצרים ומבנה שמות ידידותי יותר, חולקו מוצרי טיפוח העור לקטגוריות נוחות עם רציונל קוסמטי ברור במטרה לפשט את התקשורת עם קהל הלקוחות בנקודות המכירה.


"כבר מעל 20 שנה שחברת AHAVA מפיצה את היתרונות של מוצרי טיפוח העור בעזרת מינרלים מים המלח וזוכה בתגובה נלהבת בכל העולם," אומר יעקב אליס, מנכ"ל AHAVA. "תחום הקוסמטיקה המבוסס על הטבע גדל היום במהירות, ו-AHAVA הוא השם המשויך יותר מכל להשפעות המחדשות של מרכיבי ים המלח על העור.זה הזמן שלנו להזניק את המותג לרמה חדשה – עיקריה הם התמקדות בציבור הלקוחות והפיכת חוויית ים המלח לאישית ונגישה יותר – לכל צרכן המבקש לעצמו גישה אפקטיבית לטיפוח העור באמצעות מרכיבים טבעיים בדוקים."


בחברת AHAVA התחלנו לפעול למען ההתמקדות בצרכים המעשיים של הלקוחות על ידי שילוב בין ארבע סדרות מוצרים מובילות שלנו והפיכתן לסדרה אחת. "שאפנו בעיקר לפשטות," מסביר אליס. "תהליך המיתוג לווה ע"י החברה הבריטית Pearlfisher שהיא בין חברות המיתוג המובילות בעולם. בדקנו את המוצרים שלנו מנקודת המבט של צורכיהן המשתנים של הלקוחות, ופיתחנו מערכת הנותנת עליהם מענה הולם. מובן שאנו ממשיכים לדבר על הערך הגלום במוצרי ים המלח, כלומר מרכיבים הנאספים ממקור טבעי שנחשב לבעל אופי מיסטי במקצת, אך הוספנו להם את מרכיב היעילות להשגת אפקט אמיתי לטיפול בעור."


הרציונל הקוסמטי החדש מגדיר את צורכי הלקוחות באמצעות מספר קטגוריות נוחות ופשוטות המתייחסות לטיפוח עור הפנים והגוף ולנושאים כמו האתגר שבהשפעת הגיל על העור; שינויים סביבתיים, עונתיים ואקלימיים; שינויים אישיים בסגנון החיים שיש להם השפעה רגשית ופיזית כאחת, ועוד.


ההגדרה מחדש של מגוון המוצרים שופרה עוד יותר על ידי חידוש טוטאלי של עיצוב האריזות עם מראה ייחודי היוצר הבחנה ברורה בין המוצרים לטיפוח עור הפנים לבין אלה המיועדים לטיפוח הגוף, תוך שמירה על עקביות במראה כדי ליצור רושם חזותי חזק יותר בחנויות ועל המדפים. בכל אחת מהאריזות מוצג אחד מהמרכיבים הטבעיים ועתירי המינרלים המאפיין את אזור ים המלח – מים, בוץ, מלח וצמחי מדבר – על רקע של צבעי אדמה המדגישים בצורה אלגנטית את הנצחיות של המדבר הייחודי הזה. העיצוב, המדגיש את אתוס המומחיות בטיפוח העור כמו גם את היתרונות התחושתיים של מרכיבים שמקורם בטבע, משקף את האיכות והמהות של מוצרי AHAVA. איזון בין מחקר מדעי ואחד מפלאי הטבע, יעילות והנאה, היגיון ומיסתורין, תחכום ופשטות בסיסית – כל אלה מוגשים בקווים נקיים וברורים המכוונים לחוויה שבמרכזה הצרכן.


כלל המוצרים מבוססים על תמצית Osmoterä הבלעדית של AHAVA, שהיא תערובת ייחודית של מינרלים מים המלח המחדשת באורח יעיל את העור ומסייעת להחזיר לו את תפקודו הטבעי. כל מוצרי AHAVA נטולי פרבנים, SLS/SLES וחומרים מהונדסים גנטית. כולם נבדקו לאלרגיה ואושרו לעור רגיש. חלק מהנוסחאות עודכנו על מנת לשפר את הביצועים ואת האיכויות התחושתיות.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)