חברת הקוסמטיקה AHAVA מעבדות ים המלח מרחיבה את פעילותה בחו"ל ותשיק בימים הקרובים ליין חדש ובלעדי של מוצרי קוסמטיקה שישווק בארה"ב בלבד. את המהלך תבצע החברה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בארה"ב, TARGET, שקיבלה את הבלעדיות על שיווק הליין.
הליין החדש, הקרוי Dead Sea Essentials, יציע לצרכנים האמריקאים תשעה מוצרים שונים המכילים מינרלים מים המלח ומועשרים בתמציות בוטניות. שיתוף הפעולה עם רשת TARGET, הפרוסה עם 1743 חנויות ומגלגלת מחזור של 60 מיליארד דולר בשנה, יאפשר לחברת AHAVA מעבדות ים המלח להגדיל את נתח השוק שלה באמריקה הצפונית ולהגיע לקהל רחב יותר.
סדרת המוצרים Dead Sea Essentials יוצרה במיוחד עבור הרשת ועברה תהליך מיתוג הכולל גם עיצוב אריזות חדשות. הסדרה מורכבת מ-9 מוצרים וכוללת בין השאר קרם לחות ליום המכיל אלוורה, קרם לילה עם תמצית שקדים, קרם ניקוי פנים עם אלוורה, קרם עיניים עם קלנדולה, קרם רגליים בשילוב תמצית שמן עץ התה וקריסטלים לאמבטיה מים המלח.
קובי אזולאי, סמנכ"ל מכירות בינלאומיות בחברת AHAVA: "הצלחת מוצרי חברתAHAVA מעבדות ים המלח בארה"ב הביאה את רשת TARGET לפנות אלינו בהצעה לשיתוף פעולה – פיתוח מותג שיענה על אופי לקוחות הרשת בארה"ב. אנו מאמינים שמהלך זה יפתח גם את המותג בקרב שכבות אוכלוסיה נרחבות שטרם נחשפו אליו עד כה".