בנוסף ל-30 המדינות שבהן מוכרת ahava את מוצריה בעולם, החל מדצמבר 2008 ייכנסו מוצרי הטיפוח של ahava מעבדות ים המלח לרשת הפרפומריות הבינלאומית המובילה Sephora.
הכניסה לרשת Sephora נחתמה לאחר מו"מ שארך מעל שנה, ומהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של ahava להפצת המותג בעולם.
בשלב הראשון תחדור החברה ל-250 סניפים של הרשת בצרפת, כולל בחנות הדגל העולמית הממוקמת בשאנס אליזה, ועד סוף 2009 צפויה החברה להיכנס לכ-350 סניפים ב-15 מדינות נוספות.
בשלב ראשון יושק המותג ברשת Sephora עם 20 ממוצריו המובילים, מהסדרה הייחודית Pure (מוצרי ספא עם סגולות אנטי אייג'ינג) וכן מסדרת Dermud לטיפול בעור יבש ורגיש.
ההשקה ברשת Sephora תלווה בקמפיין פרסומי בינלאומי שאותו תוביל הפרזנטורית של החברה Kristin Davis.
צפי המכירות בשנה הראשונה: 7,500,000 יורו
Sephora הינה רשת פרפומריות בינלאומית, מהמובילות בעולם, למוצרי טיפוח ויופי. הרשת נוסדה בצרפת בשנת 1969, והיא כולל למעלה מ-750 חנויות ב-21 מדינות ברחבי העולם. הרשת מציגה מגוון של למעלה מ-250 מותגי טיפוח, איפור, ריח, מוצרי אמבט, מוצרי שיער, אביזרים וכו'. בארה"ב נמצאת הרשת בשלב צמיחה מואצת, ובשנה האחרונה התרחבה בעשרות סניפים.
היקף הייצוא של ahava עומד כרגע על עשרות מיליוני דולרים בשנה והיא מייצאת לכ-25 מדינות ברחבי העולם בעיקר בארה"ב, מערב ומזרח אירופה. לאחרונה החלה החברה גם לשווק את מוצריה באסיה. לפני חודשים אחדים השיקה החברה קו מוצרים ביפן, וכיום היא נערכת להשקת מוצרים גם בסין.
פרט לכך, מפעילה החברה 4 חנויות מותג בחו"ל, בלונדון, ניו-יורק ושתי חנויות בסינגפור. בחודשים הקרובים צפויה החברה לפתוח שתי חנויות נוספות במערב אירופה.