AI בשירות השיווק הדיגיטלי

בעלי עסקים או עצמאיים תמיד ירצו שאתרים המציעים את מוצריהם או שירותיהם יופיעו במקומות גבוהים במנועי החיפוש, ישמרו על רלבנטיות לאורך זמן וישדרו חדשנות ואטרקטיביות. את כל זה אפשר להשיג באמצעות חברה חכמה וחדשנית, כזו העושה שימוש נבון בבינה מלאכותית ומשלבת בין מקצוענות אנושית לבין טכנולוגיה עדכנית. הכירו את פולפאוור – חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי שיודעת לקחת את הטוב משני העולמות ולמקסם תוצאות, חומר אנושי מעולה בשילוב AI. הלקוחות שלנו כבר נהנים משרות ללא פשרות ומהצלחות מסחררות בביצועי האתרים שלהם. אין ספק ששימוש ב-AI משנה את חוקי המשחק של שיווק דיגיטלי ושם על המפה חברות וארגונים באמצעות קידום מדויק ואסטרטגיות שיווק מותאמות אישית.

מה כל כך מיוחד ב-AI?

תחשבו על האתר שלכם ועל המוצר או השירות שאתם מבקשים להציע באמצעותו. עכשיו תחשבו על אתרי המתחרים שלכם ועל תוצאות החיפוש שלהם. איך תבלטו מולם? איך תעמדו בתחרות הקשה הקיימת בזירה הדיגיטלית העמוסה והצפופה?

הכלים השיווקיים המסורתיים כבר לא מספיקים וכדי להיות צעד אחד לפני כולם חייבים לעשות משהו אחר. את זה עושים עם חברה מקצועית ומנוסה שיודעת להקים כל אתר או פיצ'ר, מורכב ככל שיהיה, ולהגיע להצלחות מדהימות.

כשעובדים עם הון אנושי מעולה המשלב את יכולות הבינה המלאכותית, מגיעים לתוצאות חסרות תקדים. AI הקפיץ את כל השיווק קדימה והביא חברות ועסקים לחשיפה מקסימלית ונוכחות חזקה ביותר בעולם הדיגיטלי. עם קריאטיב ועיצוב מותאמים לקהל ספציפי, ניתוח מאגרי נתונים עצומים והסקת מסקנות על התנהגות והעדפות לקוחות פוטנציאליים, אתם מכוונים את המוצרים שלכם בדיוק למי שצריך.

איך לקדם ולהתקדם?

לא ירחק היום בו נחשוב על מוצר כלשהו ומודעה המציעה לנו אותו תצוץ מולנו בעת שנגלוש באינטרנט.  AI מציע כיום אפשרויות כל כך קרובות שממש קשה להאמין. רק חיפשתי קרם קוסמטי מסוים וכבר האינטרנט מציע לי שפע של מוצרים מאותה משפחה לאותם צרכים. נכנסתי לאתר באמצע הלילה ויכולתי לנהל שיחה כמעט אנושית עם צ'אטבוט ולקבל המון מידע לו הייתי זקוקה.

בעולם של חדשנות טכנולוגית שלא מפסיקה להתפתח ולהשתכלל, פיתוח אתרים, בנייתם וקידומם חייבים להיעשות כשהיד נמצאת כל הזמן על הדופק. בנוף העסקי המהיר והמטורף הפועל כיום אי אפשר להישאר מאחור ואין זמן לתהליכים ארוכי טווח.

אם רוצים להגדיל את הטראפיק באתר באופן משמעותי ומידי, להניע לקוחות לפעולה, להגדיל את כמות הלידים, לשפר את יחס ההמרה, להכפיל ולשלש את המכירות, חייבים להתקדם לטכנולוגיה הכי עכשווית.

הבינה המלאכותית מציעה עולם ומלואו של פילוח קהלים לפי תחומי ענין והתנהגות, הצעות תוכן מעולות ותובנות חשובות לתכנון אסטרטגיית הקמפיין.

התוכן הכי מתאים

מה יעבוד הכי טוב על קהל היעד שלנו? הבינה המלאכותית תספק את התשובה תוך שניות. את היצירתיות והעיצוב תשאירו לנו אבל את ניתוח הנתונים ואת חיזוי ההעדפות של הקהל אליהם מכוונים, AI יעשה בצורה האפקטיבית ביותר.

כי מה בסופו של דבר כל בעל עסק רוצה? שההשקעה בפרסום תחזיר את עצמה עם רווחים. בעזרת דאטה שצוברים אפשר להיעזר באופן מקסימלי ב-AI וליצור מסרים ועיצובים ממירים. מה שהכי עובד ממשיכים לעשות, ומה שלא, טוב, זה כבר לא קורה. 18 שנות ניסיון בפיתוח וקידום אתרים מדברות בעד עצמן. שילוב של סקרנות תמידית, אהבת הדיגיטל וחיבור ללקוחות מביאים להישגים חסרי תקדים. אתם מוזמנים להיכנס לאתר פולפאוור – חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי וליצור איתנו קשר לפגישת היכרות ללא התחייבות.

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software
digital-marketing

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''