הנשים הישראליות נוהגות בטוח יותר מהגברים. רק באחת מתוך 5 תאונות דרכים בישראל מעורבת אישה ורק באחת מתוך 10 תאונות דרכים קטלניות מעורבת אישה, כך עולה מנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שמפרסמת היום AIG עם השקת תוכנית הביטוח החדשנית שלה "ליידי AIG".
"ליידי AIG" היא תוכנית ביטוח רכב חדשנית שפותחה במיוחד עבור ציבור הנהגות בישראל, ומציעה הנחה של עד 35% מהתעריף המוצע למבוטחים גברים.
מיקי ברקן, סמנכ"ל השיווק של AIG: "מחקרים מוכיחים כי האגרסיביות, כמרכיב אישיותי בולט אצל גברים , מתבטא בצורה חד משמעית באופי הנהיגה על הכביש ולקיחת סיכונים, וזו אחת הסיבות המרכזיות לכך שגברים מעורבים בתאונות יותר מנשים". ברקן הוסיף כי AIG מצאה את דרך המלך בין כלכליות התוכנית לבין הצעת ערך משמעותי ומתגמל עבור הלקוחות.
גורם נוסף המסביר את ההנחה המשמעותית הניתנת במסגרת AIG היא היקף הנזק הקטן הנגרם בתאונות בהן מעורבות נשים לעומת תאונות בהן מעורבים גברים. הנזק הנגרם ע"י נשים הוא 12% בממוצע פחות מאשר גברים וזאת ממספר סיבות: נשים נוהגות ברכבים שונים מאשר גברים לדוגמא: דייהטסו שרייד, סוזוקי סויפט או פיג'ו 206, לעומת רכבים "גבריים" ומאסיביים יותר כגון מאזדה לאנטיס, הונדה סיוויק או טויוטה קורולה שהתחזוקה והעלות שלהן יקרה יותר ומכאן שהרכבים הנשיים יותר זולים, החלפים יותר זולים התאונות יותר רכות (בעיקר בעיר) והנהגות מעורבות בפחות תאונות ומכאן ההבדל הרב באחוזי הנזק בתאונה בה מעורבת אישה לעומת תאונה בה מעורב גבר.
להשקת המוצר החדש AIG עולה בקמפיין "פתאום כולם רוצים להיות נשים", אשר גובש ע"י משרד הפרסום זרמון-גולדמן. כמובילת הקמפיין נבחרה דנה אינטרנשיונל אשר מייצגת בצורה הכי בולטת את הרצון להיות אישה. הקמפיין יעלה הערב (יום ה') בכל אמצעי התקשורת.