קבוצת AKT, שותפת זהב של SAP, המתמחה בייעוץ אסטרטגי
ויישום פתרונות בתחום ניהול המשאב האנושי בארגון ובתחום ניהול חווית לקוח, אשר
הובילה מאות פרויקטים ליישום פתרון SuccessFactors של SAP לניהול ההון האנושי, חתמה על הסכם עם SAP להרחבת השותפות לתחומים
ופתרונות נוספים בעולם חווית הלקוח הדיגיטלית.
AKT מוסמכת על ידי SAP להטמעת פתרונות ניהול
חוויית לקוח רבים, ביניהם פתרון ניהול חווית הלקוח Qualtrics, פתרון ה-SAP Emarsys –
Marketing Automation, פלטפורמת המסחר האלקטרוני בענן SAP Commerce
Cloud, פתרונות ניהול קשרי הלקוחות SAP Service
Cloud ו-SAP Sales Cloud וניהול נתוני לקוחות SAP Customer Data Platform (CDP). את הפעילות תוביל קרן
שקד, מומחית עולמית בתחום ניהול חוויית הלקוח.
ההחלטה של AKT להרחיב את הפעילות בעולמות ניהול חוויית הלקוח נובעת מן הביקוש
הצומח בשוק הישראלי ליישום מהיר של טכנולוגיות מתקדמות לביצוע טרנספורמציה
דיגיטלית בחוויית הלקוח וכן, מהרחבת סל הפתרונות של SAP התומכים בהוצאה לפועל של
אסטרטגיות מיקוד לקוח בעידן הדיגיטלי, בין היתר, בעקבות רכישתן של חברות כמו Qualtrics ו-Emarsys על ידי SAP, כל אחת מהן נחשבת
למובילה בתחומה.
השותפות בין SAP ל-AKT מבטיחה לארגונים את
ההסתכלות המלאה הן ברמה העסקית והן ברמה הטכנולוגית, על כלל הצרכים בניהול הקשר עם
הלקוח בערוצים הדיגיטליים. היכולת לקבל את כל הפתרונות מבית אחד מבטיחה כתובת אחת
להצלחת הפרויקט, כמו גם אינטגרציה מובנת שמאפשרת יישום בלוחות זמנים קצרים.
בימים אלו מבצעת
AKT מספר פרויקטים בתחום
הטרנספורמציה הדיגיטלית וחווית הלקוח, בין היתר, בארגונים כגון: רפא, תדהר, Kornit Digital,
Au10tix, Ceragon, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.
קרן שקד,
מנכ"לית חברת פתרונות ה-CX מקבוצת AKT, אמרה כי,
"אני נרגשת לקדם ולפתח את הפעילות לשלב הבא. AKT ו-SAP ישראל צועדות יחד יד ביד
שנים ארוכות. החיבור בינינו וההסמכה שקיבלנו ליישום פתרונות נוספים מאפשרים לנו את
היכולת להוציא לפועל בצורה מלאה חזון של טרנספורמציה דיגיטלית וחווית לקוח, תוך
שימוש בפתרונות האינטגרטיביים של SAP. באמצעות שדרוג השותפות אנו יכולים להאיץ את אימוץ הטכנולוגיות
בקרב לקוחותינו כדי לייצר קפיצה משמעותית בקשר שלהם עם לקוחותיהם".
שקד הוסיפה כי,
"השוק צמא לפתרונות מתקדמים. אנחנו שומעים מנהלות ומנהלים של חברות מובילות
שמדברים על הצורך לייצר אינטגרציה של דאטה שתאפשר להכיר את הלקוחות בצורה מלאה. הם
מדברים גם על הצורך באוטומציה של תהליכים כדי להציע ללקוחות את המוצר הנכון, בזמן
הנכון ובמקום הנכון ולאפשר רכישה בקליק, וכמובן על הצורך לנטר באופן רציף את חווית
הלקוח ולהניע פעולות מיידיות לתיקון ושיפור. קצב הגידול הצפוי בשוק בשנה הבאה
בעולמות חווית הלקוח, השיווק הדיגיטלי והמסחר האלקטרוני הוא של עשרות אחוזים
וארגונים רוצים פרויקטים מהירים שייצרו ערך עסקי. ל-AKT מתודולוגיות מתקדמות
ומטען עשיר של הבנה מעמיקה בתהליכים העסקיים של חווית לקוח וניהול קשרי לקוחות
והשילוב של זה עם יכולות היישום האג'ילי המוכחות שלנו ועם הגב החזק ש-SAP נותנת לנו כשותפה אמיתית,
יוצרים ללקוחות שלנו חוויה ייחודית".
סתוית נבון, מנכ"לית
SAP ישראל, אמרה כי,
"אנו מברכים על הרחבת השותפות עם קבוצת AKT בתחום ה- CX. הצוות המובחר של AKT מורכב מסוללת מומחים
מרשימה, אשר כל אחד ואחת מהם מוביל בתחומו עם עשרות שנות ניסיון בליווי ארגונים
בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ועסקית במגוון תחומים. לאחר עבודה משותפת ופורייה
רבת שנים, אין לנו ספק כי החיבור של SAP עם הניסיון המוכח וההבנה המעמיקה של AKT בהטמעה וייעוץ יניב ערך משמעותי ואסטרטגי
ללקוחותינו ואף יתרום לקידום תחום ניהול חוויית הלקוח הדיגיטלית בישראל”.
בתמונה העליונה: סתוית נבון. צילום – מתן תמרקין
בתמונה התחתונה: קרן שקד. צילום – יח"צ