קמפיין חדש של אתר AllJobsיעסוק
בחשיבות של חזרה לשוק העבודה, חיפוש עבודה בתקופת המשבר ועם ביקושים רבים לכל
תפקיד ועד כתיבת קורות חיים מדויקים שיסייעו ככל שניתן. את הקמפיין ינהל משרד
הפרסום של AllJobs – חוליגנס, ויעסוק
במסר: "AllJobs
מציעים לכם יתרון אמיתי – קורות חיים מעוצבים ומקצועיים – שיפתחו
לכם לא מעט דלתות".
AllJobs
מזמין את הקהל ליצור קורות חיים מעוצבים ומתקדמים בממשק ושירות חדש PEEK המאפשר יצירת פרופיל אישי דיגיטלי ומעוצב שבסופו
יוכלו להוריד קורות חיים מקצועיים ומעוצבים שיסייעו למציאת עבודה בצורה הטובה
והמהירה ביותר שניתן – ובחינם.
הקמפיין שעלה ב-15.2.21, מתמקד
בפעילות דיגיטלית וכולל: 3 סרטונים שונים, באנרים, כתבות תוכן וטיפים לחיפוש עבודה
וכתיבת קורות חיים, פעילות פייסבוק ואינסטגרם, דף נחיתה ייעודי, פעילות ב-YouTube ובאתר AllJobs.
זאת לצד פעילות באתר Ynet, רדיו תל אביב 102FM וקידום דרך אאוטבראיין וטאבולה.
אלדד אביטן,
סמנכ"ל שיווק, AllJobs:
"בימים אלו המשק מתחיל לחזור לעצמו לאט לאט ואנו צופים שבעוד מספר חודשים גם
סיום תקופת תשלומי דמי האבטלה. רבים מהעסקים שנסגרו השנה לא יחזרו לפעילות מלאה אם
בכלל, והביקוש לעבודה יעלה בקרב המובטלים והחל"תניקים. אנו מבינים שזה הזמן
להתכונן לחזרה לעבודה. לרענן את קורות החיים, לערוך אותם בצורה מקצועית ולתת להם
בולטות על פני המועמדים האחרים. לכן, אנו מציעים את שירות PEEK ממשק
חדש שיאפשר למשתמשים לייצר לעצמם פרופיל דיגיטלי חכם שבסופו יוכלו לבחור לעצמם
פורמט של קורות חיים מעוצבים ומקצועיים בחינם ובעצם להתכונן ליום שאחרי מחר".