AllJobs, הפלטפורמה המתקדמת והגדולה בישראל לניהול קריירה ולגיוס
עובדים, משיקה קמפיין
חדש המורכב מ-טסטימוניאלס (עדויות אישיות) של לקוחות החברה שבזכות AllJobs מצאו את התפקיד עליו חלמו וקיוו לו מבלי להתפשר.
שוק העבודה בישראל חזר לשגרה והיקפי המשרות והגיוסים
עולים כל העת, במקביל לעלייה בביקוש מצד דורשי העבודה. חודשיים לאחר ביטול דמי
החל"ת, סיום החגים וחזרת פעילות המשק באופן מלא; היקף האבטלה ממשיך לרדת, גם
אם באופן איטי, וישנה עלייה בהיקפי המשרות במרבית התחומים ובו בזמן עלייה מצד
דורשי העבודה שמחפשים את האתגר הבא ו/או שדרוג השכר ותנאי העבודה. כל זאת, בזמן שבאתר
AllJobs ישנה עלייה של 35% בדיווחים של מועמדים שמצאו עבודה דרך האתר בחודשים
האחרונים.
הקמפיין שעלה היום,
ה-30.11.2021, מבית AllJobs ובשיתוף משרד הפרסום 'חוליגנס', יעסוק במעטפת השירות והליווי שמציע
האתר ללקוחותיו: החל משלב כתיבת קורות החיים, חיפוש העבודה ועד לחתימה על חוזה
ודגש על הפרטים בו. זאת לצד, חיזוק המסר כי מדובר בפלטפורמה הגדולה והמקיפה ביותר
לחיפוש עבודה בישראל עם למעלה ממיליון יוניקים בחודש, וכל זאת תחת המסר: "לא
משנה איזה עבודה אתם מחפשים, אתם תמצאו אותה ב-AllJobs."
הקמפיין ייחשף
בטלוויזיה ובפלטפורמות הדיגיטליות וברשתות החברתיות, כדוגמת; פייסבוק ואינסטגרם,
גוגל, יוטיוב, Ynet, ובאתר AllJobs ועוד.
אלדד אביטן,
סמנכ"ל שיווק דיגיטל ותוכן, AllJobs:
"מזה זמן רב שאנחנו נחשפים לאינספור סיפורים מרגשים מקרב אנשים שהחליטו לעשות
שינוי ומצאו בסיוע אתר AllJobs עבודה ודווקא בתקופה כה סוערת של המשק הישראלי. המטרה בקמפיין היא להיות אמיתיים,
אותנטיים. פשוט לשקף את האמת. חיפוש עבודה הוא תהליך קשה, מסורבל, ארוך וברגע שמחפשי עבודה רואים אנשים
אמיתיים שנעזרים בשירותים שלנו, מקצרים את תהליך ולבסוף גם מוצאים עבודה, זה מספק
להם אופטימיות והבנה כי גם הם יכולים. לכן החלטנו להוציא אותם החוצה כדי לשתף כמה
שיותר אנשים בסיפורים הללו, דרך השמה בפרונט אנשים אמיתיים שהשתמשו בשירותים שלAllJobs ומצאו דרכנו עבודה. בעצם
לשים את סיפורי ההצלחה של 8 אנשים שונים המספרים על הדרך שעברו למציאת העבודה
דרכנו."