המותג הבינלאומי ALWAYS משיק לרגל יום האישה 2019 מהלך לקידום המודעות להבדלים המתהווים כבר בגיל ההתבגרות. מחקרים עולמיים וגם סקר ישראלי מפברואר 2019, מצביע כי כבר במהלך גיל ההתבגרות חוות הנערות ירידה בביטחון העצמי ובתחושת המסוגלות להצלחה וכי הן חשות שדווקא החברה סביבן מציבה מולן מכשולים רבים להגשמת שאיפותיהן.המותג Always מבית פרוקטר אנד גמבל, מהמפרסמים הגדולים בישראל, יקצה למעלה מ-25% מתקציבי השיווק לקידום המטרה החברתית בערוצים השונים וילווה גם תרומה כספית לעמותה.
כחלק מהמהלך עולה החברה בקמפיין "מאמינים בך Always" עם עמותת "סודקות את תקרת הזכוכית", מבית כל ישראל חברים, אשר נועדה לקדם את המודעות להבדלים הנפערים כבר בגילאים אלו, ולעודד גורמים שונים בסביבת הנערות לפעול ליצירת סביבה המעודדת אותן למצות את מלוא הפוטנציאל שלהן. הקמפיין בכיכובה של נעה תישבי יעלה בערוצי הסושיאל, הטלויזיה, הדיגיטל וה-PR רגע לפני יום האישה, כדי לסמל את העובדה שתקרת הזכוכית מתחילה להיבנות עוד בגיל הנעורים ויקדם את העלאת המודעות והקניית כלים לסביבה המשפיעה ביותר על חייהן של הנערות.
בסקר שערכה החברה נמצא כי 91% מבנות 16-24 מסכימות שבגיל ההתבגרות נערות צעירות רבות חשות ירידה בביטחון העצמי. כ- 65% מתוך אותן נשאלות מרגישות כי החברה סביבן מציבה מכשולים רבים להגשמת שאיפותיהן ככל שהן מתבגרות, 53% מהן מדווחות כי החלומות והשאיפות שלהן נעשו מוגבלים יותר לאחר גיל ההתבגרות וכמחצית מכל הצעירות בנות ה-16 ועד 24 מודות כי הן מעריכות את הסיכויים שלהן להצליח נמוכים ביחס למה שהרגישו כשהיו צעירות יותר. כ- 92% מסכימות כי ביטחון עצמי הוא גורם מפתח בהגשמת חלומותיהן ואחוז דומה מאמינות שתמיכת המשפחה סביבן חשובה להגשמת חלומותיהן ושאיפותיהן.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "ALWAYS גאה להכריז על משימה חברתית חדשה שמטרתה להעניק לכל בת בישראל כלים לממש את מלוא הפוטנציאל שבה ולהעלות מודעות לכך שהפערים בין נשים לגברים מתחילים כבר בגיל הנעורים. תמיכת המשפחה והסביבה ויצירת תהליכים לבניית ביטחון עצמי ומצוינות הם גורמי מפתח לשינוי המיוחל" .