Always מיתגה את חדרי השירותים במרכז הירידים עבור צופות המופע 'one' של ריטה

Always, מותג ההיגיינה הנשית המוביל בישראל, מבית פרוקטר אנד גמבל, מרענן את המופע one של 'ריטה', ממתג את חדרי השירותים במרכז הירידים תל אביב, לכל תקופת המופע. זאת במסגרת השקת המוצר החדשFreshelle Always , מבית פרוקטר אנד גמבל, שילוב של תחבושת אולוויז עם מגבון אינטימי באריזה חדשנית בצבע ירוק רענן.



חברתoow media מיתגה את חדרי שירותי הנשים בצבעי ירוק מנטה של המוצר החדש ובתוספת של צילומי אישה מתקלחת, כך שתאי השירותים הופכים לדמויי מקלחונים.


זאת בהתאמה עם קונספט הרעננות של Always Freshelle, השם דגש גם בקמפיין הפרסום על תחושה רעננה בשימוש במוצר החדש, תחושה של מקלחת בכל מקום בו תהיי. המיתוג כולל: מיתוג מראות, דלתות, מייבשי ידיים וקירות וחלוקת דוגמיות.



אופיר גוטמן, מנהל חטיבת נייר בחברת פרוקטר אנד גמבל: " אנו מעוניינים להעביר לצרכניות מסר בדרך חוויתית ולא שגרתית. מיתוג חדר השירותים חושף את המוצר לקהל היעד כחלק מחוויה אינטימית ורעננה. פרסום חווייתי מסוג זה היה מוצלח במיוחד ואף זיכה את פרוקטר אנד גמבל ומותג "COVER GIRL" בפרס פסטיבל קאן לפני כשנה. אנו ממשיכים בקו זה על מנת להגיע לנשים במקומות חווייתיים עם מסר חדשני ".



ארז רפפורט, מנכ"ל חברת oow media: " אנו מעניקים תשומת לב רבה לפרסום חוויתי ומיוחד,כזה המפתיע את המתבונן ונחרט בזיכרונו. חדר הקונספט של אולוויז במרכז הירידים הינו הראשון מסוגו בארץ"



אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים