חברת המדיה ANCOMEDIA, המתמחה בשילוט חוצות ענק, חוברת לקבוצת מקסימום יזמות והשקעות המתמחה ביזמות שיווקית ובין היתר בעלת הזיכיון להפעלת המדיה הפרסומית פילבורד המותקנת על גבי משאבות התדלוק בתחנות הדלק. במסגרת זו, השלימה חברת ANCOMEDIA רכישת 50% מחברת פילבורד ישראל בהשקעה של 300 אלף דולר אשר יושקעו בהמשך פיתוח חברת פילבורד ישראל בע"מ. לדברי יוסי אנקונינה, מנכ"ל חברת ANCOMEDIA: מטרת העסקה היא המשך פיתוח פעילות משותפת עם פילבורד בישראל ופיתוח קונספטים חדשים בתחום המדיה הפרסומית הן בישראל והן בחו"ל. לדבריו, כחברה המתמחה בתחום המדיה חיפשנו הזדמנות מקורית, חדשנית, מצליחה ואיכותית כדי להעשיר ולגוון את תחום המדיה הפרסומית בישראל תוך שימוש בסטנדרטים גבוהים המקובלים בשוק הבינלאומי. "מנתונים של החברה עולה כי מידי חודש נחשפים לפילבורד כ – 3 מליון כלי רכב בחודש המדובר בחשיפה עצומה הדורשת התייחסות פרסומית מסוימת ובלתי רגילה". בימים אלו מתנהל משא ומתן עם חברות נוספות בשוק הדלק. להערכת החברה, ייחתמו הסכמים נוספים להפעלת המדיה עם יתר חברות הדלק הפועלות בישראל. בד בבד, חידשה החברה את חוזה ההתקשרות עם חברת סונול במסגרתו יזכו החברות המפרסמות לפרסם על כל 7600 משאבות התדלוק ב – 215 תחנות הדלק של סונול ב 120 ערים וישובים ברחבי הארץ.
חברת פילבורד ישראל בע"מ בבעלות חברת מקסימום יזמות והשקעות בע"מ (50%) וחברת ANCOMEDIA (50%), החברה מתמחה בפרסום על גבי אקדחי הדלק המותקנים בכל תחנות התדלוק בארץ. החברה מחזיקה בהסכם המקנה לה זיכיון בלעדי לשימוש ושיווק הפטנט בישראל חתום עם חברת פילבורד האמריקאית בעלת זכויות על פטנט שמהותו פרסום על גבי אקדחי דלק באמצעות תושבות. פילבורד נוסדה בארה"ב לפני כ- 10 שנים ופועלת כיום בשת"פ עם ספקיות הדלק, חברות מדיה והמפרסמים המובילים בעולם.