במקביל להשקתו באנגליה, הושק אמש בישראל פרויקט חדש עטור פרסים DEVIL PRIMIUM AD FORMAT – פורמט תצוגה חדש, ע"י ענקית האינטרנט AOL– חברת האם של ADTECH, שפותח יחד עם RIM ו M&S. פורמט התצוגה החדש מוסיף לאינטראקטיביות ויוצר הזדמנויות פרסום חדשות.
הפרויקט מציע פעילות רחבה על שטח גדול יותר ויצירתי יותר, המחולק לשלושה חלקים המאפשרים למפרסמים להתאים את תוכן הפרסומת ואת צורתה באופן פונקציונאלי על משטח אחד. המשטח של הפרסומת כולל את כל הלינקים והאפליקציות כגון וידאו, שקופיות, מפות, תצוגה תלת ממדית, שאלונים, סקרים, הודעות ועוד. כל מודעה היא אינטראקטיבית וחוסכת את הצורך של הצרכן לעזוב את העמוד בו הוא נמצא על מנת לחקור את פרטי הפרסומת – הכול מתבצע בבאנר (ריבוע) אחד.
העובדה שיש רק מודעה אחת על כל עמוד, מאפשרת למפרסם 100% של סאונד, ללא הסחות דעת ובלבול. בנוסף, המודעה מאפשרת איכות אסתטית גבוהה ואינטראקטיביות מוגברת, באופן שמעצים את חוויית הצרכן מהפרסומת ובאמצעות כך מקדמת את המותג עם פרסומות בכל הרשת.
בחודש שעבר קיבל פרויקט DEVIL באנגליה את פרס ה "כוכב העולה" – rising star מידי ה – IAB (Interactive Advertising Bureau’s), על כך שהציג סטנדרט חדש ויצירתי שיעזור לשיווק מותגים ברשת.
פרויקט DEVIL מרחיב את היצע מוצרי הפרסום של חברת AOL, הכוללים: רשת פרסום, advertising.com, ומוצר חדש להפצת סרטוני וידאו ברשת. דרך מוצרים אלו, AOL מספקת מותגים בעלי קשת רחבה של פתרונות פרסום יצירתיים וחדשניים עטופים בניסיון תוכן עשיר.
"הפרסום המסורתי ברשת לא התקדם יותר מידי בעשור האחרון" אומר רוב בלייק סגן נשיא לפרסום AOL אירופה "פרויקט DEVIL מתייחס לפגמים של הפרסום המסורתי ומביא פורמט חדש ואינטראקטיבי בעל השפעה רבה למפרסמים, ובכך מאפשר להם להציג חווית שיווק דיגיטאלית ברשת".
BLAKE ממשיך ואומר: "פרויקט DEVIL מתייחס לפרסום כתוכן, המאפשר למפרסמים את ההזדמנות לבנות פרסומת המשלימה את החומר המערכתי על העמוד בה היא מופיעה, במקום להתחרות בו על תשומת ליבו של הצרכן, דבר מרכזי באסטרטגיה של AOL.
בעסקה שהובילה חברת Starcom Mediavest, פרויקט DEVIL הושק בקמפיין של BlackBerry TorchTM. הפאנל המותאם הציג מוצר אינטראקטיבי של מיני סייט, וידאו ומוסיקה בתוך המודעה וכן התאמה לצרכים להצטרף ל Blackberry בפייס בוק וב Twitter.
ג'ון ביילון, מנהל המסחר הדיגיטאלי בחברת Starcom Mediavest, מציין: "צורת התצוגה לא השתנתה הרבה ב- 10 השנים האחרונות ואנו מאמינים שפרויקט DEVIL הוא התחלה של תקופה חדשה ומרגשת לתעשיית הפרסום האינטרנטי. יצירתיות, אינטראקטיביות ופרסומות שעושות "WOW", הכרחיות על מנת לכבוש את צרכנית האינטרנט. לא יכולנו לדחות את ההזדמנות הייחודית הזאת, לעבוד לצד מותג אמין כגון AOL ולצאת עם הלקוחות שלנו לדרך חדשה".
M&S חברה ישירות ל- AOL לצורך העלאת המודעות של קמפיין האופנה הטלוויזיוני האחרון שלה. קמפיין אופנת הקיץ צולם במיאמי וכיכבו בו דוגמניות הבית של M&S – Twiggy, Lisa Snowdon, VV Brown, Dannii Minogue and Ana Beatriz Barros. פרויקט DEVIL מזמין את הצופים לראות תמונות של הצילומים ביחידת המודעה, ניתן לראות גם את מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הצילומים ואפילו ליהנות מהנחה ברשת.
"עם עליית הפוקוס על תוכן פרימיום איכותי באינטרנט, זה מאוד טבעי שמפרסמים יעבדו על מנת לשפר את התוכן שלהם, על מנת להתאים את עצמם למגמה, כשהם מציעים אינטראקטיביות ומחויבות כמו של המותג שלהם" אומר said Nicky Fouhy, CRM Online Marketing Manager. הוא ממשיך ואומר, "אנחנו נרגשים להתחיל לעבוד עם AOL ו"לגלגל" את הפרויקט הנפלא הזה באנגליה.
פרויקט DEVIL פותח בשיתוף פעולה עם פורום קריאטיבי שכלל קבוצת עילית של ממציאים מהסוכנויות הדיגיטליות המובילות בתעשייה, הפרויקט הונחה על ידי רצון משותף ליצור סטנדרט אסטטי חדש לפרסום באינטרנט. AOL שילבה את המסכנות והרעיונות של הוועדה לתוך העיצוב והפיתוח של פרויקט DEVIL שימשיך לגדול ולהתפתח כמערכת הצגת פרסום חדשה.