וילי פוד מרחיבה את פעילותה בשוק מוצרי החלב בישראל ומשיקה סדרת מוצרי גבינות שמנת חדשה, של ענקית מוצרי החלב הדנית – 'Arla' שתתחרה ביצרניות המקומיות הוותיקות השולטות בקטגוריה. החל מינואר 2017, יעלו על המדפים ברשתות השיווק גבינות השמנת של Arla שהוא קונצרן לייצור מוצרי חלב מהגדולים ביותר בעולם ומותג הדגל שלו הוא חמאת Lurpak
קטגוריה בצמיחה
קטגוריית גבינת השמנת בישראל נמצאת בעלייה מתמדת. משנת 2013 ועד היום נרשמה צמיחה של 60% בקטגוריה ומכירות גבינות השמנת בישראל הסתכמו ב 2016 בכ-94.5 מיליון ₪ (לחודשים ינואר- נובמבר*).
לפי נתוני סטורנקסט, שוק גבינות השמנת בישראל מתחלק ל-2 קטגוריות: גבינות ב'מרקם שמנת' (לרוב 5%-9%) וגבינות שמנת בעלות אחוזי שומן גבוהים יותר. בקטגוריה זו ניתן למצוא מותגים בייצור מקומי כמו: נפוליאון, המובילה בשוק, גד, סימפוניה ועוד. את המקום השלישי בקטגוריה תופסת הגבינה המיובאת פילדלפיה, שהיא השחקן הכמעט בודד בקטגוריה שהינו מותג חו"ל.
סדרת גבינות השמנת שלArla מייצגת חדשנות אמתית ומקורית ותהווה אלטרנטיבה לגבינות הוותיקות על המדף. אירופה היא מקור לייצור גבינות שמנת איכותיות וכיאה למדינה אירופאית, מוצרי החלב מדנמרק מבוססים על דורות של מסורת ומומחיות בייצור גבינות שמנת. לצרכן הישראלי זו בשורה ממשית בקטגוריה שרוויה בשחקנים מקומיים שמנסים לנכס לעצמם ערכים בינ"ל ולתקשר אותם על האריזה בעוד שArla היא גבינת השמנת שמגיעה אלינו מהמקור.
בסדרה שלושה טעמים שונים (בין 23.5%- 24.5% אחוזי שומן).
אירם גרייבר, מנכ"ל וילי פוד יבואנית Arla בישראל: "אנו שמחים להעשיר את סל המזון של הצרכן בישראל ולהציע מגוון מוצרים של ענקית החלב הבינלאומיתArlaהפועלת בלמעלה מ 80 מדינות. דנמרק מוכרת כממלכת החלב וכמדינה בעלת מסורת רבת שנים של תעשיית מוצרי חלב ואנו שמחים להביא את הטעם המסורתי לישראל". גרייבר הוסיף כי "אני בטוח שעד סוף השנה נתפוס נתח משמעותי מקטגוריית גבינות השמנת ונגדיל את נתח השוק שלנו בשוק מוצרי החלב כפי שעשינו השנה עם מותג החמאהLURPAK. חברת וילי פוד השקיעה ותמשיך להשקיע משאבים כדי להביא לצרכן הישראלי מותגים ומוצרים איכותיים מובילים מרחבי העולם".