מותג Audi הכריז אמש על מהלך שיווקי לחיזוק דגם ה-A4 בניסיון לשמר את מעמדו החזק בסיגמנט B בפלח מכוניות המנהלים יוקרה. החברה תצא בסוף החודש בקמפיין המיועד ללקוחות Audi בלבד, ותקרא תגר על מחירון המשומשות הרשמי של לוי יצחק.
מהחברה נמסר כי "כל בעל מכונית Audi מכל סוג שיזמין Audi A4 חדשה, יזכה לעסקת הטרייד-אין האטרקטיבית ביותר בשוק מכוניות הפרימיום: הבטחה לקבלת 5% מעל מחיר המחירון הרשמי של לוי יצחק."
המבצע ייתמך בקמפיין פרסומי אשר יעלה בסוף חודש יולי בעיתונות הכתובה ובדיוור ממוקד אשר יישלח לכל לקוחות Audi.