יוניליוור ישראל המשווקת את המותג הבינלאומי לטיפוח הגבר AXEיצאה בפעילות ייחודית למגזר הרוסי המשלבת בין קמפיין טלוויזיוני לפעילויות קד"מ ופעילות בשטח ובמועדונים מובילים. פעילות זו הינה חלק מקמפיין אינטראקטיבי חסר תקדים לצעירים של יוניליווור והמותג AXE בקרב צעירים מגזר הרוסי, בהפקת משרד הפרסום פובליסיס סקטורס ובהשקעה של כ-300,000 ש"ח.
במסגרת המהלך מופיע בערוץ הטלוויזיה בשפה הרוסית (ערוץ 9) טיזר המעודד צעירים להתקשר לטלפון של AXE ולענות על שאלות הקשורות בסיטואציות שונות בעניין דייטים עם בחורות. מבין המתקשרים נבחר בחור אחד שזוכה ל"כבוד גדול" ומגיע למסיבה של AXE EFFECT בלימוזינה מפוארת AXE VIP ובליווי שומרות ראש.
בנוסף, כולל המהלך האינטראקטיבי של AXE הפקת ליין מסיבות במועדוני הלילה המובילים ברחבי הארץ ביניהם: מועדון מודה בר ביפו, "סטיל" אשדוד, מודה בר חיפה, מועדון "Fashion" ובמועדון "זברה" חיפה. במסיבות הללו מסתערות דיילות מיוחדות של AXE בלבוש "שוטרות" על צעירים ומשפריצות עליהם AXE כחלק מחיפוש גופני חושני שהן עורכות עליהם.
כמו כן, במסגרת הפעילות, מבין החוגגים נבחר מידי ערב הרקדן הסקסי של AXE שיכול לזכות בטיסה פרטית במסוק בשמי הארץ – דבר שעשוי להקל עליו במעט, במילוט מהבחורות שירדפו אחריו בעקבות השימוש ב-AXE.