AXE יוצא בפעילות נוספת תחת הקונספט GOT A GIRLFRIEND!

המותג AXE מבית יוניליוור, יוצא בפעילות המשך לפעילות הקיץ האחרונה תחת קונספט GOT A GIRLFRIEND!. במסגרת פעילות זו, שתיערך באתר AXE, יוזמנו הבחורים ש"הצליחו להשיג לעצמם חברה" במהלך הקיץ, בזכות AXE כמובן, להצטלם איתה ולהציג את התמונה המשותפת באתר בפני שאר הגולשים ולשיפוטם.



מהחברה נמסר הבוקר כי "פעילות הקיץ של המותג הגיעה לסיומה עם מאות סרטים ברוח המותג אשר נשלחו על ידי הגולשים, מאות אלפי כניסות לאתר המותג ושני זוכים מאושרים."



הפעילות כללה קמפיין פרסום תחת הכותרת GET A GIRLFRIEND! אשר שם במרכז את הגברבר הצעיר, המשועמם במיוחד ובעל התחביבים המוזרים, ומעודד אותו לצאת, ליצור אינטראקציה (באמצעות AXE כמובן) ולהשיג חברה.



ברוח הקמפיין, הוקם אתר אינטרנט (www.axeeffect.co.il), באמצעות חברת האינטראקטיב redhead, שעודד את הגולשים לצלם סרטים ולהגיב על סרטי וידאו ביתיים ברוח GET A GIRLFRIEND. במהלך תקופת הפעילות הועלו לאתר עשרות סרטים ומספר הכניסות לאתר הגיע ללמעלה מ- 250 אלף.



במקביל ערך המותג פעילות במסגרת התכנית "כשרון או כשלון" מבית "קשת" אשר שודרה בערוץ 2, בפינה מיוחדת בה הוזמנו הצופים לשלוח סרטים לאתר ברוח AXE ותחת הקונספט GET A GIRLFRIEND. לאתר הפינה, נשלחו כ- 80 סרטים ומספר הגולשים הגיע לעשרות אלפים.



פעילות GOT A GIRLFRIEND! תמשך כשלושה שבועות.



רותי סלמון-גולדברג , מנהלת השיווק של תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "מותג AXE הינו מותג שובר מוסכמות, טיזרי וממזרי במהותו אשר אינו לוקח את עצמו ברצינות תהומית. ההומור העצמי של AXE בא לידי ביטוי בסוג מודל הגבריות שמציג בחורים שנראים כמו השכן ממול במקרה הטוב, ו"חנונים" במקרה הפחות טוב, וכנגד כל הסיכויים, אפילו הם, בזכות AXE מושכים את כל הבחורות הכי שוות. הבחירה בגברים אלו מעצימה את המשמעות של ה"אקס אפקט".



עוד הוסיפה סלמון-גולדברג "בחרנו הקיץ להמשיך של המפגש (engagement) עם קהל המטרה באמצעות האינטרנט ופעילות הקד"מ שכללה סיירת של "שוטרות צבאיות" שהסתובבה באזורי ריכוז של חיילים וצעירים ויצרה הדים חזקים. בזכות המפגשים המפתיעים, היצירתיים והמחוברים כל כך לעולם התוכן של קהל המטרה, מצליח המותג להגביר את עוצמתו של אותו "אקס אפקט" פעם אחר פעם".



AXE הינו המותג הנמכר ביותר בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. בישראל הינו מותג שני בתחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של 20% (נילסן 08/07) ומותג מס' 3 בקטגוריית הדאודורנטים בכלל.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח