עד כמה רחוק מסכימות נשים ללכת בעבור חתיכת שוקולד? להתחנן? לגנוב? לשקר? להעמיד פנים שהן בהריון? נראה שנשים מוכנות לעשות את כל אלה ואף יותר. כך עולה ממחקר שנערך במעבדות AXE העולמיות בקרב 3571 נשים ב- 13 מדינות ברחבי העולם לרגל השקת הניחוח החדש של מותג הטיפוח המוביל והמצליח לגברים – Axe Dark Temptation – דאודורנט ספרי וג'ל רחצה בניחוח שוקולד.
ההשקה תלווה בפעילות רחבת היקף הכוללת קמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט באמצעות חברת מקאן אריקסון ופעילות קד"מ ייחודית של טרגט מרקט, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪.
לקראת השקת הניחוח החדש, עסקו אנשי הצוות במעבדות AXE בפיתוח הניחוח הבא תחת המותג. פיתוח הניחוח החדש נשען על מספר אבחנות ביניהן הידיעה כי נשים נמשכות לגברים שמריחים טוב; כי השוק מתפתח לכיוון של מוצרים בעלי "טעמים" ובעלי ניחוחות של אוכל וכי קיים בעולם הפרסום קשר בין אוכל וסקס.
מתוך אבחנות אלה נבדק בצוות הקשר בין שוקולד, נשים וגברים. כתמיכה ערך הצוות סקר מקיף, חובק עולם במטרה ללמוד לעומק קשר זה.
מהמחקר עולה כי נשים מכל מדינה ומכל אזור בעולם – בסה"כ כ- 67% מהנשאלות בסקר – יחביאו שוקולד כדי למנוע את הצורך לחלוק אותו עם אחרים.
31% מהנשאלות העידו כי ידלגו על ארוחה כדי "לשמור מקום" לשוקולד". המובילות באספקט זה הן האיטלקיות וההודיות שם למעלה מ- 40% ציינו כי ינהגו כך.
כ- 22% מכלל הנשים ציינו כי ילקקו שוקולד כדי שלא יצטרכו לחלוק אותו. בקרב הנשים בהודו קרוב ל- 47% העידו כי יעשו כן.
קרוב ל- 30% מהנשאלות בסקר ציינו כי יעמידו פנים שהן חלשות, חשות ברע ואילו כ- 20% אף ציינו שיעמידו פנים כאילו הן בהריון כל זאת בעבורו.
כאשר נתבקשו נשים להשוות אכילת שוקולד להנאות אחרות העידו כ- 42% מהנשים כי שוקולד מעניק להם הנראה שוות ערך לסקס. כ- 32% השוו אותו לארוחה טובה ואילו כ- 28% לשינה טובה.
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, במרכזו יעמוד "איש השוקולד של AXE" אשר מסתובב בעיר ומושך אליו נשים. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות.
בנוסף תיתמך ההשקעה בקמפיין אינטרנט ופעילות קד"מ חוויתית אשר תובל אף היא על ידי "איש השוקולד של AXE".
דאודורנט Axe Dark Temptation מוצע לצרכן, כשאר מוצרי הסדרה, במחיר של 22 – 27 ₪. ג'ל הרחצה בניחוח זה מוצע לצרכן, כאשר מוצרי הסדרה, במחיר של 13 – 18 ₪, בהתאם לנקודת המכירה.