AXE משיק מועדון חברים בפייסבוק

AXE – מותג הטיפוח לגברים מבית יוניליוור משיק לראשונה בישראל מועדון חברים בשם Axe Men Club אשר יפעל בפייסבוק ויהפוך לאמצעי המרכזי לתקשורת של המותג עם צרכניו. המהלך שהינו המשך ישיר לכל הפעילויות שעשה המותג בשנים האחרונות במדיה הדיגיטאלית, יהיה חלק מרכזי באסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של המותג ויהפוך ללב התקשורתי שלו.



ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "תחום הרשתות החברתיות שצמח בשנים האחרונות הופך לחלק בלתי נפרד ולעיתים אף מרכזי במהלכים שיווקים. השימוש במדיה צריך להיות מותאם כמובן לקהל היעד. אני צופה שנראה יותר ויותר מהלכים שיווקים ותקשורתיים אשר יהיו סובבים סביב קהילה מגוונת ברשת. הפעילות תושלם בתקשורת שיווקית סטנדרטית יותר.



"המהלך הנוכחי של אקס", הוסיף מנדיל "הינו ראשון מסוגו בארץ. גם בעולם נעשה לראשונה תחת המותג. אין ספק שיוביל שינוי בכל ההסתכלות של מותגים על האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלהם. במידה ויצליח אנו בטוחים שישמש מודל לפעילות תחת המותג במדינות נוספות."



Axe MenClub יהיה מועדון סגור, לחברים – גברים בלבד אשר יפעל בפייסבוק וככל מועדון יעניק לחברים בו הטבות מפנקות ותכנים שוטפים בכל הנוגע למשימה שלקח על עצמו המותג – לעזור לגברים במשחק החיזור.


הפעילות במועדון תתחלק למספר ערוצים מדורי תוכן שיעודכנו באופן שוטף בהן יינתנו עצות טיפים, מידע בכל הנוגע לבחורות, תמונות, סקרים, משחקים ועוד ועוד.



:"מיום השקתו הציג אקס חדשנות שלא נראתה כמוה לפניו. החדשנות התחילה קודם כל ברמה המוצרית עם השקת דאודורנט ספרי לכל הגוף לגברים. אולם פרט לחדשנות המוצרית נלוותה להשקה פעילות שונה וייחודית שחיפשה מן הרגע הראשון את הדרכים ליצור קשר ישיר עם קהל היעד – גברים צעירים, "אומרת שולי כרמל מנהלת שיווק תחום הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל", לאחר שלוש שנים של מפגשים מגוונים בהם למדיה הדיגיטאלית היה מקום מרכזי ולאור ההצלחה של הפעילויות באמצעותה, החלטנו השנה, כמהלך אסטרטגי להפוך אותה ללב ההתקשרות שלנו עם קהל היעד. אנו צופים כי Axe MenClub יהיה בעתיד מרכז ההתקשרות שלנו עם הצרכנים ויעמוד בלב כל מהלך שיווקי שנעשה מולם, כאשר כל שאר הערוצים יתממשקו אליו. המהלך יאפשר לנו שיחה ישירה ובלתי אמצעית עם קהל היעד ויצירת סביבה טכנולוגית ייחודית שתאפשר לו לשוחח עם המותג ואודותיו.



"אנו צופים", מוסיפה כרמל "כי המועדון יגייס אליו עשרות אלפי חברים וכי בסוף שנתו הראשונה יהיו חברים בו כ- 50 אלף גברים צעירים. אין לנו ספק כי המדיה החברתית מאפשרת לאקס לבנות פלטפורמה שלמה, מעניינת ומעשירה באמצעותה יכול להגיע לצרכנים באופן רציף עם חדשנות בלתי פוסקת תוך יצירת עניין ותוכן שמכוון במדויק לצרכיו של קהל היעד."



פעילות Axe MenClub תתופעל בשיתוף חברת TEENK המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח