AXE – מותג הטיפוח לגברים מבית יוניליוור משיק לראשונה בישראל מועדון חברים בשם Axe Men Club אשר יפעל בפייסבוק ויהפוך לאמצעי המרכזי לתקשורת של המותג עם צרכניו. המהלך שהינו המשך ישיר לכל הפעילויות שעשה המותג בשנים האחרונות במדיה הדיגיטאלית, יהיה חלק מרכזי באסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של המותג ויהפוך ללב התקשורתי שלו.
ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "תחום הרשתות החברתיות שצמח בשנים האחרונות הופך לחלק בלתי נפרד ולעיתים אף מרכזי במהלכים שיווקים. השימוש במדיה צריך להיות מותאם כמובן לקהל היעד. אני צופה שנראה יותר ויותר מהלכים שיווקים ותקשורתיים אשר יהיו סובבים סביב קהילה מגוונת ברשת. הפעילות תושלם בתקשורת שיווקית סטנדרטית יותר.
"המהלך הנוכחי של אקס", הוסיף מנדיל "הינו ראשון מסוגו בארץ. גם בעולם נעשה לראשונה תחת המותג. אין ספק שיוביל שינוי בכל ההסתכלות של מותגים על האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלהם. במידה ויצליח אנו בטוחים שישמש מודל לפעילות תחת המותג במדינות נוספות."
Axe MenClub יהיה מועדון סגור, לחברים – גברים בלבד אשר יפעל בפייסבוק וככל מועדון יעניק לחברים בו הטבות מפנקות ותכנים שוטפים בכל הנוגע למשימה שלקח על עצמו המותג – לעזור לגברים במשחק החיזור.
הפעילות במועדון תתחלק למספר ערוצים מדורי תוכן שיעודכנו באופן שוטף בהן יינתנו עצות טיפים, מידע בכל הנוגע לבחורות, תמונות, סקרים, משחקים ועוד ועוד.
:"מיום השקתו הציג אקס חדשנות שלא נראתה כמוה לפניו. החדשנות התחילה קודם כל ברמה המוצרית עם השקת דאודורנט ספרי לכל הגוף לגברים. אולם פרט לחדשנות המוצרית נלוותה להשקה פעילות שונה וייחודית שחיפשה מן הרגע הראשון את הדרכים ליצור קשר ישיר עם קהל היעד – גברים צעירים, "אומרת שולי כרמל מנהלת שיווק תחום הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל", לאחר שלוש שנים של מפגשים מגוונים בהם למדיה הדיגיטאלית היה מקום מרכזי ולאור ההצלחה של הפעילויות באמצעותה, החלטנו השנה, כמהלך אסטרטגי להפוך אותה ללב ההתקשרות שלנו עם קהל היעד. אנו צופים כי Axe MenClub יהיה בעתיד מרכז ההתקשרות שלנו עם הצרכנים ויעמוד בלב כל מהלך שיווקי שנעשה מולם, כאשר כל שאר הערוצים יתממשקו אליו. המהלך יאפשר לנו שיחה ישירה ובלתי אמצעית עם קהל היעד ויצירת סביבה טכנולוגית ייחודית שתאפשר לו לשוחח עם המותג ואודותיו.
"אנו צופים", מוסיפה כרמל "כי המועדון יגייס אליו עשרות אלפי חברים וכי בסוף שנתו הראשונה יהיו חברים בו כ- 50 אלף גברים צעירים. אין לנו ספק כי המדיה החברתית מאפשרת לאקס לבנות פלטפורמה שלמה, מעניינת ומעשירה באמצעותה יכול להגיע לצרכנים באופן רציף עם חדשנות בלתי פוסקת תוך יצירת עניין ותוכן שמכוון במדויק לצרכיו של קהל היעד."
פעילות Axe MenClub תתופעל בשיתוף חברת TEENK המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער.