BABY יוצא בקמפיין בשיתוף פעולה עם עמותת SOS


BABY מותג האופנה החדש של רשת Rami Lee, לאופנת תינוקות עד גיל שנתיים, יוצא בקמפיין חדש בהשקעה כוללת של מיליון ₪.



במסגרת הקמפיין המותג BABY נרתם למען החיות בשיתוף פעולה עם עמותת SOS ויעסוק בהגברת המודעות לקשר המיוחד שבין חיות ותינוקות. בקטלוג הקולקציה סתיו חורף 2008 של baby תינוקות כבני שנה לצד חיות מחמד .



רועי מזרחי, סמנכ"ל פיתוח עסקי של הרשת, מוסר: "מחקרים רבים מצביעים על ההשפעה החיובית שיש לחיות מחמד על התפתחותם של תינוקות בשנות חייהם הראשונות", המותג BABY חבר לעמותת SOS חיות למען הגברת מודעות הציבור לחשיבות הרבה שיש בגידול חיות מחמד לצד תינוקות.



BABY מציג בגדים לתינוקות מגיל אפס ועד גיל שנתיים ומשווק ב-23 סניפי הרשת ברחבי הארץ, תחת הקונספט של "חנות בתוך חנות".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים