המהפכה הדיגיטאלית מגיעה בסערה לעולם המסעדנות. רשת מסעדות ההמבורגר BBB השיקה את מועדון הלקוחות הדיגיטאלי הראשון בישראל בתחום המסעדנות BBB social club. המועדון הדיגיטאלי החדש עובד על ממשק הפייסבוק ומתגמל את החברים בשווי כספי ממשי. המועדון הדיגיטאלי פותח בשיתוף חברת הדיגיטל אקליפטוס וחברת זיפורי בהשקעה של מעל 550 אלף ש"ח.
פיתוח המועדון הדיגיטאלי, מאפשרת חוויית לקוח ותגמול שלא הייתה עד כה בישראל במיוחד בתחום המסעדנות. הפיתוח הדיגיטלי מאפשר לרשת להפוך את מועדון הלקוחות הקיים של החברה, המונה כיום למעלה מ-200 אלף חברים, למועדון דיגיטלי מתקדם, תוך שיתוף מלא של פרופיל הפייסבוק האישי של כל חבר מועדון, צבירת נקודות וקבלת הטבות בעלות ערך כספי ממשי בקופות המסעדות.
מועדון הלקוחות החדש מאפשר הרשמה באמצעות אפליקציית מובייל או דרך עמוד הפייסבוק של הרשת, לאחר ההרשמה חבר המועדון מתוגמל באופן מיידי על פעולות אשר נעשות בפלטפורמות השונות. בניגוד לתגמול הנהוג במועדונים על צריכה בפועל בלבד, מועדון הלקוחות החדש יתגמל את חברי המועדון על כל פעולה בכל אחד מהממשקים מול החברה (החל מביקור באחד הסניפים, LIKE על פוסט בעמוד הרשת, השתתפות במבצע, שיתופים ברשת החברתית ועוד). בכך מייצרים לחבר המועדון ערך ממשי ותקשורת דו כיוונית ומתגמלת כל העת על פי פרמטרים אשר יעודכנו מעת לעת במועדון.את הנקודות הנצברות במועדון הלקוחות יכולים לממש בחנות הטבות דיגיטלית חכמה, אשר מספקת הטבות ייחודיות אותם יוכלו חברי המועדון לממש בקופות הסניף. המועדון הדיגיטאלי החדש מאפשר להבין את העדפותיו של כל לקוח ולהתאים את ההטבות לפי אהבותיו.
אהובה תורג'מן, מנכ"ל BBB :" BBB הפכה ב 5 השנים האחרונות להיות הגדולה בישראל עם קפיצה מ -4 סניפים ל 22 בפריסה ארצית. כבר לפני 5שנים התקבלה החלטה אסטרטגית לאמץ ולהוביל את התחום הדיגיטאלי מתוך הבנה שבעוד מספר שנים (2012-2013) הדיגיטל יהיה הכלי המוביל לקשר עם הלקוחות. היום, לאחר 5 שנים של פעילות במדיות חברתיות ובדיגיטל, ביצענו מהפכה של ממש והשקנו את מועדון החברים הדיגיטאלי החכם הראשון בישראל אשר מחבר בין הלקוח למותג ומתגמל אותו בהתאם לשימושיו, בין אם מדובר בפעילות ברשת, בפייסבוק, באפליקציית המובייל וכמובן בהגעה לסניפים. את הנקודות שצבר יוכל להמיר בהטבות ייחודיות אשר יוטענו אוטומטית בכרטיס החבר האישי שלו. מבחינת רשת BBB, מדובר בכלי המאפשר צעד נוסף בהבנת הלקוח, הכרת העדפותיו ויצירת מערך תגמול מותאם אישית.