משלחת של כ- 70 איש, בהם בכירי רשת BBB יחד עם מנהליה וזכייני הרשת, ובראשם: אהובה תורג'מן, רון שולמן וירון ישראל – מבעלי הקבוצה, טסו לעיר אמסטרדם, לסיור קולינרי שנמשך 3 ימים.
הסיור שילב הדרכות, סדנאות לימוד וטיולים באתרי התיירות המפורסמים של העיר ביניהם כיכר הדאם, שוק הפשפשים, ביקור בכפר דייגים ובמחלבה מפורסמת, אטרקציות ייחודיות, אך כיאה למשלחת של זכייני רשת מזון כלל הסיור ביקור במסעדות המדוברות ביותר בעיר וכמובן סיור טעימות בדוכני הצ'יפס והדגים המפורסמים.
הטיול כולו לווה בלוגו ייעודי, אותו יזמה מורן פלשנר, סמנכ"לית הרשת, שנחשף לאורך כל המסע והפתיע את המוזמנים שנתקלו בו במגוון מקומות, יעדים, פעילויות ומוצרים בבירה האירופאית.
אהובה תורג'מן חתמה את שלושת הימים ואמרה: "הסיור באמסטרדם מהווה המשך למסורת אותה התחלנו לפני שלוש שנים. לאחר שביקרנו בברלין ובברצלונה, השנה בחרנו ביעד אירופאי נחשק נוסף. אנו נמשיך במסורת זו מאחר והיא מעניקה המון רעיונות, חשיבה ולמידה מעמיקה על החידושים והטרנדיים בתחום המזון".
בסוף הסיור וכמיטב המסורת, ערכו הנוסעים סלפי משותף לפני חזרתם לארץ.