BBB משיקה מועדון לקוחות דיגיטאלי

המהפכה הדיגיטאלית מגיעה בסערה לעולם המסעדנות. רשת מסעדות ההמבורגר BBB השיקה את מועדון הלקוחות הדיגיטאלי הראשון בישראל בתחום המסעדנות BBB social club. המועדון הדיגיטאלי החדש עובד על ממשק הפייסבוק ומתגמל את החברים בשווי כספי ממשי. המועדון הדיגיטאלי פותח בשיתוף חברת הדיגיטל אקליפטוס וחברת זיפורי בהשקעה של מעל 550 אלף ש"ח.


פיתוח המועדון הדיגיטאלי, מאפשרת חוויית לקוח ותגמול שלא הייתה עד כה בישראל במיוחד בתחום המסעדנות. הפיתוח הדיגיטלי מאפשר לרשת להפוך את מועדון הלקוחות הקיים של החברה, המונה כיום למעלה מ-200 אלף חברים, למועדון דיגיטלי מתקדם, תוך שיתוף מלא של פרופיל הפייסבוק האישי של כל חבר מועדון, צבירת נקודות וקבלת הטבות בעלות ערך כספי ממשי בקופות המסעדות.



מועדון הלקוחות החדש מאפשר הרשמה באמצעות אפליקציית מובייל או דרך עמוד הפייסבוק של הרשת, לאחר ההרשמה חבר המועדון מתוגמל באופן מיידי על פעולות אשר נעשות בפלטפורמות השונות. בניגוד לתגמול הנהוג במועדונים על צריכה בפועל בלבד, מועדון הלקוחות החדש יתגמל את חברי המועדון על כל פעולה בכל אחד מהממשקים מול החברה (החל מביקור באחד הסניפים, LIKE על פוסט בעמוד הרשת, השתתפות במבצע, שיתופים ברשת החברתית ועוד). בכך מייצרים לחבר המועדון ערך ממשי ותקשורת דו כיוונית ומתגמלת כל העת על פי פרמטרים אשר יעודכנו מעת לעת במועדון.את הנקודות הנצברות במועדון הלקוחות יכולים לממש בחנות הטבות דיגיטלית חכמה, אשר מספקת הטבות ייחודיות אותם יוכלו חברי המועדון לממש בקופות הסניף. המועדון הדיגיטאלי החדש מאפשר להבין את העדפותיו של כל לקוח ולהתאים את ההטבות לפי אהבותיו.



אהובה תורג'מן, מנכ"ל BBB :" BBB הפכה ב 5 השנים האחרונות להיות הגדולה בישראל עם קפיצה מ -4 סניפים ל 22 בפריסה ארצית. כבר לפני 5שנים התקבלה החלטה אסטרטגית לאמץ ולהוביל את התחום הדיגיטאלי מתוך הבנה שבעוד מספר שנים (2012-2013) הדיגיטל יהיה הכלי המוביל לקשר עם הלקוחות. היום, לאחר 5 שנים של פעילות במדיות חברתיות ובדיגיטל, ביצענו מהפכה של ממש והשקנו את מועדון החברים הדיגיטאלי החכם הראשון בישראל אשר מחבר בין הלקוח למותג ומתגמל אותו בהתאם לשימושיו, בין אם מדובר בפעילות ברשת, בפייסבוק, באפליקציית המובייל וכמובן בהגעה לסניפים. את הנקודות שצבר יוכל להמיר בהטבות ייחודיות אשר יוטענו אוטומטית בכרטיס החבר האישי שלו. מבחינת רשת BBB, מדובר בכלי המאפשר צעד נוסף בהבנת הלקוח, הכרת העדפותיו ויצירת מערך תגמול מותאם אישית.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח